3.3.2017 打卡地點精華遊


來到第三天,預定行程是大英博物館、Covent Garden科芬園 、Jubilee market 朱伯利市集、Trafalgar Square 特拉法廣場。簡單來說,是一堆打卡景點。在住處吃過早餐然後出發。

有魚有蛋有豆有包有湯,夫復何求


值得一提的是,原定同行的友人病了,所以需要先到NHS的診所應診,因而有幸參觀英國的普通科門診。原來在英國,普通病症如傷風感冒等有機會由護士直接診治、開藥。為免耽誤行程,友人提議在大英博物館會合,於是我和媽媽就先行出發到博物館。

也許是剛看過Game of thrones,對歐洲中世紀的歷史特別有興趣,花了大部分時間看中世紀的展覽(但因為無拍照的關係,似乎忘得一乾二淨)。媽媽則看她最感興趣的古埃及木乃伊,更說可以再看半天。

大英博物館旁是University of London的校址,特意去朝聖。

讀左三年UOL課程,終於有機會一睹真貌。
通往Covent Garden的路上,媽媽每次看到紅色的電話亭和郵筒都很興奮,嚷著是老香港的痕跡。Covent Garden和很多旅遊熱點一樣,已經變得極其商業化,基本上所謂的Garden 是名店Garden,看上去都是連鎖店和餐廳。唯一還值得回味的是在露天廣場上的雜耍表演。


拋過刀同火棒之後,表演者準備爬上超過兩米高既單輪車

喺兩個猛男幫助之下,成功攀上

其實每一次看雜耍表演總有點不安,所以最高興的是表演結束,表演者安然無恙的一刻。

隨意闖入了一家吃法式薄餅的咖啡店歇歇。走到此處,不期然想起幾年前以窮學生身份來到這裡的時候,走過各家咖啡店卻不能內進的心情。如今能呷一口咖啡,深感幸福。

每次嗌咖啡基本上都會叫Latte

呢個薄餅出奇地好食,淡淡的檸檬香

鄰近的Jubilee Market基本上就似是赤柱市集,有大量手工拙劣的旅客紀念品如鎖匙扣、磁石等以低價發售。曾經有一刻猶豫應該買一些回港,最後還是不想為送而送而作罷。


天都黑齊先去到特拉法廣場,都無辦法
歸程時遇上一隊高質素的街頭Busking Team,就像在聽深宵英文電台一樣,一連聽了好幾首歌仍不願離開。

晚餐忘了拍照,大概是在超市買了即食麵回住處,反正媽媽就是愛亞洲食品。

留言

  1. 你講個堆打卡景點,除左大英博物館都冇聽過XD
    呢日行程最有趣好似係參觀普通科門診,淨係由護士睇好似好唔放心,
    唔知喺英國睇一次醫生要幾錢呢?

    其實每一次看雜耍表演總有點不安,所以最高興的是表演結束,表演者安然無恙的一刻。
    同我完全一樣啊!!!上次喺神戶港睇表演都好驚個表演者比火燒親。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大冰大人!我同你一樣除左大英博物館外全部都無聽過 XD 而且D相都唔係好睇得出有幾打卡 XDDD 我就對薄餅最感興趣! 好想知多D關於英國的食物 (經常聽說是劣食天堂)!

      我一直都唔係好理解雜技表演的意義…人類真係好神秘

      刪除
    2. 關於打卡地點,請容我一併回覆容記同莎華仔!!係咪因為你地未去倫敦? 呢D地點係一打倫敦自由行就會出現既名,應該旅遊書都係講呢D~!!XD 雖然其實冇咩看點~

      RE: 莎華仔
      哈哈~普通科門診如果冇記錯係外地人睇好似要港幣成千蚊~!
      但其實香港都有護士診所,同埋好似考慮緊行類似英國呢個模式~!雖然可能會Overlook左D大病,但係喺醫生短缺既情況下,都不失為一個出路~~

      係呀係呀!!!上次神戶港果個仲要成日扮失手,真係嚇死人呀!!我都唔明點解要咁做~好自虐同虐人~

      RE: 容記
      雖然我去完歐洲都覺得冇啖好食,但係我有個同事最近去完北歐再去英國,佢話英國簡直係美食天堂。雖然係咁,日常大部分餐廳都係食漢堡薯條魚薄餅,確實令人好氣餒。

      刪除
    3. 北歐食物好好食wor!!!!!!!

      刪除
    4. 竟然係咁?有咩好食呀?

      刪除
  2. 真心覺得有個對古埃及木乃伊有興趣既媽媽好型XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚食飯媽媽話想去睇打撈左出黎幾年果隻南海一號....我都覺得佢好型.....對木乃伊同考古文物有興趣的媽媽..........比我更有內涵。

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天