1/9 尋找快樂

wow!!不知不覺就9月喇~~!! 不過呢度仲未有涼意,想佢凍又驚太凍,人生真係矛盾。

估唔到Host parents返到黎都係自己整早餐自己食-_-...嗚..!!!! 返到學校,聽左一陣講關於法國地理同歷史既堂,就去左office搞reg 科既野~_~本身BOOK左10點50個timeslot,但係10點40去到既時候,入面果兩個人話有野傾,叫我同本身約10點40既人等到11點,唔知佢地傾咩,一路係咁行黎行去~_~最後11點3先到我,發現自己個名喺個系統入面神秘失蹤,真係好唔可靠呀法國人。好彩好快可以重新加返我既資料入去。。。-_-

返到去課室上多幾個字就走得,識左另一個喺加拿大黎既人。返到去Myriam同Patrick剛吃完飯,我就煎左隻蛋、炒左D煙肉菜黎夾麵包,好好食!!食完飯之後要去銀行,同埋法國鐵路巴士既Office搞學生月票。喺銀行Confirm左個帳戶之後,買Civil liability insurance又有阻滯,叫我下午五點再返去問佢,其實真係唔知佢地有D咩係肯定同埋確實既,問親所有野佢都叫你等,連你同佢make appointment佢都叫你wait a minute。感覺上法國人係一個好鍾意用時間拖延別人既民族。

懷住惡劣既心情行去買月票,結果短短既人龍排左一個鐘。。。入到去櫃檯個法國女人唔講英文不特止態度仲好差,好彩最後都搞到張月票,總算鬆一口氣。上到屋企休息左一陣就返落去銀行,個職員叫我去其他保險公司買,因為我住果度唔係淨係得一間房,而係成間屋,而屋主本身可能又買左保險,所以唔買得果隻保險。但明明我啲同學都係喺呢間銀行買到保險,只不過唔同分行,總不成入面全部都唔係住Home stay卦。睇黎,呢D銀行唔同分行之間係冇聯繫既。。

返屋企既時候喺兩歐元店買左樽護髮素,好抵呀!!買多左兩張明信片之後先發現咁多張都買貴左,雖然唔係好多,但真係有點灰-_-

今日食飯Mickeal唔喺度,應該係出左街,得我同Myriam, Patrick食,終於同佢地講多左少少野。Patrick仲話我D法文既用詞同動詞變化使用都唔差,好野呀,睇黎冇白讀兩年。不過我聽力真係好差T_T成日都聽唔明-_-

呢幾日終於冇咁悶。其實我每日都諗,其實幾個月真係好快過,點解唔好好享受呢度既生活?機會好難得,呢個唔係我夢想好耐要做既事嗎?但係好多道理真係知易行難,我做唔到好似其他人咁,不斷好雀躍咁發表自己喺外地有幾咁興奮難忘既status。我明白自己應該投入呢度既文化,但呢一刻我做唔到。上年去北京既時候,其實我都有呢個感覺,覺得好孤獨。後黎我記得有一日,我叮一聲咁忽然覺得冇咩需要唔開心了,我就快樂起來。既然呢一刻既我仲未去到果一刻,我會盡量思考多D到底我追求既係乜野。如果我冇黎到法國,我唔會明白自己有幾想念香港既人和事。我更加明白自己追求既係安全感同親友在側既感覺。雖然香港唔係人住呢個事實冇改變,但畢竟我生長喺呢度,文化、語言都係我最熟悉既,而我既親友都喺呢度,所以我要重新考慮我到底係咪想要移民成功呢個結果。 黎歐洲咁耐,我最開心既時刻,都係同人(親人、朋友、Host family)傾計、寫或打字、聽歌、睇日劇既短暫時光。回想喺香港,我亦都係呢D時刻係最快樂既。就算喺英國,坐喺一片自己夢寐以求既草地,仍然有種若有所失既感覺。如果我咁需要精神上快樂,咁我仲應唔應該比一啲無謂既物質概念影響到自己既人生價值?應該點樣令自己更加快樂幸福?

雖然有點茫然,但我會在里昂尋找快樂。:)

留言

  1. 哈哈哈! 我都係去完日本之後得出呢個結論!
    不過我諗我係日本個陣好似開心過你係法國...
    我個陣每日都覺得過得好充實~~好滿足~
    雖然心底裡都幾期待返香港既日子....

    可能法國同日本既文化唔同啦...
    聽你描述..法國人都幾冷漠..做事又慢...
    不過多d 同 Myriam同 Patrick交流啦~~
    遲D你發覺聽得明大部分佢地講既野..你會好有成功感架!

    回覆刪除
  2. 法國係霧裡看花D嫁啦 :DD 天氣環境同塑造性格都有關係吧!~ 希望同我地分享多D消解你的無奈同不安啦~~~XD 而其實我係想問, 張合照呢?XDD

    回覆刪除
  3. 莎華仔:哈哈哈哈~~太好喇~~我覺得我都開始開心起來既~~可能因為終於識到香港人~_~不過我又真係唔覺得好充實好滿足~。。。。
    都係呀,喺條街度成日有種好冷淡既感覺,歐洲人都好似唔鍾意笑咁。:(
    我都相信係呀!!好期待聽得明既一日,我會努力架~!!

    容大鈞:hahahaha!!黎到法國依然覺得法國文化好遙遠呢~!!!我都希望如此,多謝你同我分享我既不安呢~
    合照呢,我有次問佢地影唔影相佢地話星期六日先,等我呢兩日再問下啦~:)

    回覆刪除
  4. "就算喺英國,坐喺一片自己夢寐以求既草地,仍然有種若有所失既感覺。"

    when i was in Paris.. i used to have this feeling too! i have been to Lyon for one night too! it was really a nice city! we went to a restaurant called Petit Leon. it's said that the former US president Clinton has dined in there too! wish you a wonderful exchange in Lyon!:)

    回覆刪除
  5. :)Alva!!太好喇~~估唔到有人分享到我既感受呢:)
    hahahaa!!Lyon is very livable:)...Petit Lyon我未去過啊但係~貴唔貴GA?

    yeah!!!我開始享受呢度既生活喇~~I will! wish you all the best in the new academic year:)

    回覆刪除
  6. 哈哈~~我果陣去又唔覺得D法國人咁差同效率慢WOR~~
    可能我果陣淨係STAY左係PARIS, 果邊節奏快D~~

    回覆刪除
  7. Jeff兄:哈哈!可能要真係辦D同行政有關既事務先會感受到?聽聞巴黎人效率都唔高而且仲寸D架喎!呵呵~

    回覆刪除
  8. 哈哈~~咁真係萬分慶幸遇到既巴黎人都好nice同熱心啊~~

    回覆刪除
  9. wow!! 你真係好好彩呀~不過其實我覺得法國人雖然有D幾Cool,但好多都係Cool得黎你問佢野佢會答你架, 所以真係話佢衰又衰唔晒好鬼盞架..

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天