9/9 充實的上課天

九月九日考試日!今日法國文化果科要考試!!雖然佢要求大家九點鐘返去,但其實十點半先入場,九點鐘返去只係聽下啲人講下圖書館同內聯網點用,但聽完都唔係幾識,哈哈哈哈。琴日托Eric 喺家樂福買本簿比我,今日已經有得用喇,佢仲唔使我比返錢佢添(話太平了),太好了~!!

其貌不揚T_T


五十題MC,有四十五分鐘做。出奇地比想像中識得多,估唔到搭地鐵搵左果廿分鐘既歷史都出得幾多,應該會合格,哈哈哈哈哈哈!用左唔夠二十分鐘就做完出左黎,等埋其他同伴做埋同去埋銀行,就打算去食飯。點知學校個餐廳竟然連續第二日唔開,明明一日都只係開十一至二,一星期只係開五日,都可以話收就收,真係非常有型~!!!

校園一角,出面有個花園

校園近街既位置,麥當勞轉入去就係學校


於是大伙兒各自去唔同地點食飯,我就帶埋自製既煙肉生菜三文治上Eric度食,因為一陣四點鐘要一齊上法文堂,順便參觀下著名既Crous到底是什麼一回事,Gill師姐上年都係住呢度。原來Crous係政府提供學生服務既機構,所以由政府起既宿舍同餐廳都可以叫做Crous。佢地住既宿舍旁邊都有Canteen,而呢個Canteen係同大學入面既Canteen同一個System同一個收費既,都可以用入左錢既學生證比錢。

Eric食佢既3.05歐大餐,我食我既三文治,然後上左佢間房參觀,以百幾歐一個月黎講真係超級抵。房間唔算細,冇廁所但有洗手盤,有共用浴室、廁所、廚房同細細格既雪櫃,景觀仲幾開揚添~!

天色非常爆炸好,景觀都唔錯,個FEEL幾似中大!
喺度上左陣MSN,睇左陣網上報紙,就落返去上堂!!今堂係迎新周最後一堂法文,下星期就正式上堂了,要一上上四個鐘法文,仲要係八點鐘~!!好早呀,不過一星期得一日有法文,而且係星期五,算了吧~!下星期一二都冇堂,我應該做啲咩?~_~

行返返屋企已經六點十喇,行左九個字,但感覺都好過不見天日咁搭地鐵,又健康啲!今晚食既係焗蕃茄(又係冇肉,咩事呀,一係食菜一係食肉?),但配合埋啲香草都幾香幾好食。每日都食一種新既芝士,今日食既係山羊芝士,呢種麻麻地,太重口味。

食飯果陣問左佢地鍾唔鍾意睇書、睇戲咁,但好無癮既係我成日都唔明佢地既Response..問左三兩次都唔明,又唔好意思繼續問~_~..但明明Professor講既法文我都大致上明丫~_~同Myriam講今日已經有考試但係用英文考果陣,佢話Thibault同佢講過我英文好好~yeah!!!!對比起法文,我既英文真係好好~_~....!!!

留言

  1. hahahaha!!!!!!!!!!!!! 好正呀~~~法國人到食點樣食到咁大隻既呢~????????????????///就係食焗野?????? 嘩~~成餐都係得蕃茄真係離哂譜~~~~~一定會一路食一路覺得勁嬲囉~~~~~~不如你俾sara去日本d相佢睇~~~暗示佢一餐飯入邊有多種食物啦~~~~~~~~~~健康少少得唔得?????

    hhahahaha~~~~~~語言不通真係好神秘~~有無考慮用多d肢體語言同埋圖畫去表達?~~~~~~~~~

    你英文好好係事實!~~~~唔需要由唔講英文既法國人去證明吧????????????????????????????????????/

    回覆刪除
  2. 關於呢點,我都好想知~!!好驚食完幾個月唔滿足既野之後仲肥左,勁蝕喎!!!!!!!!!!!
    哈哈,可能我慣左,琴晚竟然甘之如飴。。。。。hahaha!!咁樣真係超明顯喎!!!而且外國人應該唔明白啲咁複雜既暗示,雖然我覺得法國人都唔係一個思路簡單既民族!

    其實我最唔識既係D名詞,例如係梨、菜名呀果D,唔知點用身體語言。畫畫,其實OK呀,但食食下飯拎本簿出黎畫畫又好似好誇張~

    hahahaha!!因為Thilbault喺英國做左野好耐,英文好好架,所以佢好有資格~~yeah!!!!!!!!!1

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~真係好慘呀...餐餐都咁唔滿足....
    你既lunch好似仲吸引過dinner~~~

    幾時可以識法國朋友呀?!

    回覆刪除
  4. 莎華仔:
    hahaha!!我都覺,雖然好無營養,遲D要買D有營養既野食下。

    我本身諗住參加35蚊個運動計劃識法國朋友架,但係而家都係唔參加喇,我對法國既行政完全冇信心,都唔知會唔會參加完之後又唔知要搞D咩先參加到D運動。我都係玩下文化活動算喇,希望唔使錢啦~!!
    法國同學好似未開學呀,15號先開,希望可以認識到佢地:)

    回覆刪除
  5. 9月9 日9點考試~~哈~~好正唔知點解一睇就有咁既感覺~
    係果邊食野都真係幾唔balance....祖妹你咁多款三明治, 返黎hk可以考慮下開間專門店~~haha

    回覆刪除
  6. hahahh! 又係耐到你唔講我都留意唔到XDDD!!
    真係呀!!窮學生係食得慘D ~~T_T 唯有苦中作樂整多幾款~________~ 不過上面講果隻煙肉好鬼肥呀而家冇買喇呵呵~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天