3/9 博物館天

星期六喇終於,不用早起,感覺良好。如常吃了早餐之後多吃了一個西柚,Myriam後來又買了梨子回來,告訴我可以食用,太好了!!

十時多至十一時半都在跟媽在MSN對話,感覺上在MSN的她思絡比平時清晰。佢仲話:有時少少悶幾好既,可以洗滌心靈。呢句野完全唔似會出自佢既口中,實在令人震驚。無論如何,同家人談話既感覺太令人感動了~

 十二點約左中大既同學William 同Eric喺附近既電車站等,再上其中兩個中大同學Chloe, Jennifer既屋企匯合他們二人同另一個Eric。因天色不佳,向博物館進發~!!


等佢地既電車站!Centre de Berthelot~
電車站眾生相

里昂有免費比市民代步既單車,但每次只限用三十分鐘。

純粹等人既時候覺得幾靚。


一條小街。

春天百貨。圖右下角係Eric同Chloe..

純粹想影下D人...

里昂遊覽單車,好似幾舒服咁。


周圍都見到既藥房,唔知點解好多!!

好靚既教堂~!

門口有個女仔坐左喺度寫野,好歐洲~_~


兩母子喺教堂門行乞...

個人樣好似卡通片果D...

里昂既地鐵站都係咁樣既,有條柱最頂印住個M字Logo~~

歐洲式大廈既窗,睇歐洲電影成日見到~!!
 去左兩個博物館,都比想像中好睇。一個係Musee de l'impriere,即係印刷博物館;另一個Musee de Beaux Arts,藝術博物館。因為係二十六歲以下既學生關係,免費入場,如果唔係好似兩間都要幾歐元入場費。
入到去Musee de l'impriere!


呢度既博物館入場券都好精緻,張張唔同的!Like!!P.S.調轉左..

原始印刷術~~

好舊好舊既樓梯~~

好犀利呀可以雕到右邊咁!諗起中二三果陣整版畫整到勁低層次。

估計係用黎壓印的~


行完呢個之後已經三點,去左買麵包食!
掛滿法國旗既街道!


上次搵唔到既市政廳:Hotel de ville~~!

好靚既噴泉~
 入去藝術博物館喇~!:)
其實我係想影個像既,不過影果陣呢兩個人都望晒過黎,哈~好似幫佢地影合照咁。

拎住個骷髏頭~!!

閒適~!

藝術博物館內~!

呢個展品係我唯一覺得非影不可既~!真係好生活化,佢係咪研究緊死皮?~!哈哈哈哈哈~
第一次咁仔細咁研究歐洲唔同國家唔同年代既畫風,發現真係有啲唔同,例如法國人鍾意將人畫得肥同白啲,眼晴輪廓冇咁突出,而西班牙同意大利就將人既眼袋都畫得好清楚。德國人冇咩畫畫細胞。原來認真睇一樣野都幾有趣幾滿足。

返到去,今晚Myriam同Patrick都去左Mariage(個音係咁,估計係去左人地既婚禮),得我自己一個食沙律、飯、麵包同芝士。我將D野擺左落焗爐,好食左好多,哈哈哈哈。大滿足。

今晚終於寫晒明信片,後日拎去寄先!!

留言

  1. 哈哈哈哈! 真係令人震驚~~~我都有咁既感覺~~實在太難明白當中既差異!!~

    里昂好似都幾舊咁喎..尤其是個地鐵站...

    死皮幅相好正呀~hahhahhaa~

    歐洲唔同國家既畫風..真係幾有趣咁~~如果有圖support會更好~~haha!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈我鍾意你將兩張教堂門口拍的照片咁樣排列!!!上一張好歐洲地寫作…下一張…好歐洲地行乞!好好~~非常好!!~

    果個死皮雕像寫住果句法文係咩泥嫁!??~?~

    回覆刪除
  3. 莎華仔:!!!!估唔到你都理解唔到~呵呵呵~以為你唔覺添~~

    真係幾舊架,其實唔係想像中咁好住~!!!

    YEAH!!我一見到就想影比你睇~~

    哈哈哈哈~~唔知點解唔想逐張影咁麻煩,哈哈哈!!!雖然冇圖冇真相~

    容大鈞:YEAH!!!!!!!!我其實亂擺架咋, 咁都得到你既青睞~_~!!!

    果個應該係人名黎架~~~~~!

    回覆刪除
  4. 感覺上個青年係想"oau"下個腳板底而已~___~"

    回覆刪除
  5. Jeff兄:哈哈哈,oau腳板底唔使睇住黎Oau架?!

    回覆刪除
  6. XD~~祖好又好似講得幾岩咁wor!

    回覆刪除
  7. 哈哈~~Jeff兄打多左個好字~~

    回覆刪除
  8. 哈~~其實佢係想打個妹字~~XD

    回覆刪除
  9. 哈哈哈, 你叫自己做"佢"...!!真係特別~_~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼