5.3.2017 白金漢宮之行

是日最主要的行程是到白金漢宮觀看換班儀式。借用媽媽的話,是到「白金漢宮覲見女皇敝下」。相對於她的熱情雀躍,我的反應似乎是長期冷淡得驚人(!)

乘地鐵到白金漢宮前,先在住處附近吃早餐。特意選擇到另一家餐廳試試,可惜無前幾天的那一家好。

雖然咖啡係好唔錯的,Latte

同Cappacino~! 兩杯都好好飲~ 歐洲的咖啡好少令人失望

florentine breakfast,超級大份,一個人食完飽足一個上午,可惜記憶中個包唔好食

行去白金漢宮途中,都有好景色
 幸好無雨,如果下雨,換班儀式會取消,再一次多謝天公造美。

人頭湧湧,冇180cm都唔使旨意睇到任何野

唯有睇人地部手機影出黎既轉播,哈哈,一樣姐

可能係星期日既關係,好似特別多人

團團圍住,大概有一萬人聚集

好彩,我地都佔據左一個近馬路既位置,喺換班儀式將完,有幸睇到騎兵帶領軍隊離開


前世未見過騎兵咁,全世界都係咁影





五隻齊晒,拜拜

整個換班儀式完成後,人潮慢慢散去。幾經辛苦,終於能到欄前,拍一張白金漢宮的近貌。

每次黎到呢D著名景點,都會覺得點影個構圖都好核突

好鍾意呢種一望無盡頭既大街~

小街也有小街美




跟住去左搵邱吉爾
然後循例在London Eye前留影。午餐吃的是Asian Noodles Bar的撈麵,在英國來說性價比超高。

迎住寒雨,黎到Tower Bridge
前往Tower Bridge的路上,先後遇到兩對情侶要求我為他們拍照,其中一對要求頗高,以不同姿勢拍了四五張照片才心滿意足地。

由於雨勢愈來愈大,後來去了Starbucks稍稍避雨抵寒,再乘Tube回到住處吃晚餐(又忘了吃什麼,好像是在超市買了些麵食)。

留言

  1. 真係好誇張,有成萬人睇換班儀式,就咁睇相,得幾個騎兵,好似冇咩好睇咁。
    都係等下世有190cm先去睇~

    睇完你個blog好想食印尼撈麵,可惜屋企已經冇晒存貨T_T

    「先後遇到兩對情侶要求我為他們拍照,其中一對要求頗高,以不同姿勢拍了四五張照片才心滿意足地。」
    我都好似遇過,好煩,咁多要求就請個專業攝影師啦。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

27/9 Cheer up!!