16/9 我在做什麼

今天須早起,早上八時有法文課。六時半起床,七時半出門,遲了五分鐘才到達課室,可幸的是教授還未開始講課。

因為課堂時間問題,由第八班調到第七班,明顯感到同學的程度比較低(但好像仍然比我高-_-)。教授很認真,有人遲到立刻被輕責,但她教得挺好,不怪她。上課時發現她偏好要求非亞洲人回答問題,真不知怎樣形容這種感覺,身為中國人,唯有怪自己太樣衰。法文堂要Presentation,每人八至十分鐘,我的天!

邊上課邊打瞌睡,完全抵受不住睡魔侵擾。好不容易才捱過了四小時,發瘋。午飯時到了Jennifer家午膳,感受到她是真心當我是朋友的人,雖然先吃了自製三文治,再吃了她弄的一些炒飯和乳酪,仍然很餓。-_-兩點再回校上European Economics,課室很悶熱,焗到幾乎暈,要以紙作扇,中途又打了很多次瞌睡,好不容易捱到中途休息,可以轉課室。這一科要Presentation,和Shane一起做關於Green Business in Europe的題目,希望順利過渡。

課堂結束之後走路回家。Guilloterie龍蛇混雜,每次都要急步走過,雖然未發生什麼,但還是小心點好。回家之後,莎華還沒睡,淺談了一會兒。

今晚Myriam和Patrick去參加婚禮(又有),只剩我一人吃昨晚的蕃茄豬肉。。。結果,我將飯炒香,加入了包芯菜,又另外炒了蕃茄豬肉,再將芝士混入,好吃多了。飯後再吃了乳酪和無花果,洗澡後泡了人蔘烏龍放在床頭邊喝邊用電腦,不亦樂乎。

這陣子都在計劃行程,很充實又有點苦惱,然而到最尾還是高興的。

留言

  1. haha~你真係好慘..日日都冇啖好食咁..琴晚我煮左果皮雞翼~好正呀~~!!可惜你品嚐唔到...>_<

    計劃行程真係一件好麻煩既事~
    有冇旅行團可以參加?

    回覆刪除
  2. ~_~真係完全係冇啖好食~_~日日都好唔滿足~_~!!
    !!!!!!!!!!!好想食果皮雞翼呀!!!!!!!!!!!!!!!!>_<如果呢度買到果皮我會考慮自己整XD!!

    真係呀!!實有既,貴之麻~~!!!呢度D野真係好貴~_~!!!

    回覆刪除
  3. 可能唐人街有得賣架喎!!
    早知帶D果皮過去丫嘛~~~XDDD

    ohohohoh~個陣係日本跟團係平過自由行好多架喎...
    真係慘~_~

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈法國人到底靠住食d咩支撐度日既呢

    回覆刪除
  5. 係啦~~!!我搵過唐人街超市都冇呀!!真係早知帶過黎~_~!!
    其實我未睇過D 團呀,不過我上網呀聽人講都係自己去, 我強烈相信應該係自己去最平架喇~~_~~

    容大鈞: 麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄麵包芝士蕃茄!:)

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

3/9 博物館天