1.3.2017 倫敦市走馬看花

睡得還不錯。非常悠閒地外出迎接倫敦第一頓早餐。在車站附近正好有一家吃傳統英式早餐的Bar and restaurant。點了茶及Benedict給媽媽,自己則要了Latte和Pancake,雖然價錢不算廉宜,大概一人10英鎊,但實在是非常愜意的味道和環境。


茉莉花茶和Latte

Egg benedict同Pancake!! Pancake好新鮮好好食。Egg benedict個醬都調較得剛好。

吃過早餐,在車站會合友人,然後一行四人正式出發。是日的行程是到科學館、哈羅百貨、海德公園及蘇豪區。

科學館隔離係自然博物館,靚到丫。梳,詞窮,淨係識用靚呢個字去形容

到左科學館。
由於友人對鄰近的V&A Museum較有興趣,故大家相約了大約兩小時後在附近重新會合。
一如英國大部分博物館,科學館入場亦是免費,但入口有一接待處,職員會向每位遊客查問會否捐錢,建議每人捐五鎊。由於眼見似乎絕大部分人都捐了錢,臉皮極薄如我亦乖乖課金。

關於Sexual orientation的展覽區,非常欣賞館方用一個極為開明的態度述說各種性別和性向議題

飛機發明歷史........悶到冇心機睇
去完科學館,下一站哈羅百貨。不過未行前發現差不多午飯時份,於是一行四人先在附近餐廳用膳,吃的是傳統英式食品Fish & Chips。

以Fish and chips來說算不錯,以食品來說只屬一般
細雨中走到哈羅百貨。大概不愛購物的關係,對大部分名店沒什麼興趣,倒是其中一層賣玩具的,有很多手工精細的毛公仔,非常可愛。

毛茸茸既猩猩,好Cute

獅子仔既眼神有少少稚氣同無辜


信步走往海德公園。猶記得上一次到海德公園是一個陽光普照的假日下午,到處都是小孩子。這一次卻是陰暗帶寒的平日,只有三數行人和狗。



上次冇去到既湖邊~!!!



好耐冇見過松鼠喇~

鳥鳥鳥和鳥(唔知咩名)
以極慢的步伐走過公園一角。無論如何也回想不起上次走過哪一個角落。友人本想到著名的Speaker's corner演講者之角,聽說會有人在那裡議論時政,但根據地圖走到指定地點,還是找不著,只好作罷。

中途驟覺寒冷和疲累,在麥當勞稍稍休息,吃過雪糕,再出發到蘇豪區。友人在通往蘇豪區的大街上買了皮包,然後走著逛著看著,不覺已經天黑。


蘇豪區到時也是人。正在苦惱晚上吃什麼之際,想起老闆曾提及一家吃青口、性價比高的餐廳Belgo,到達時發現不用等位,為之驚喜。

懶開心咁開左支酒

(港女Mode)呢個飯真係好好食呀~

雞都非常唔錯,可能肚餓

最好食都係呢個青口,好鮮味,每啖湯都係精華,最重要係,濕濕地唔使乾爭爭
媽媽同友人都非常滿足,實在太好。媽媽更囑咐我回到公司記緊向老闆道謝和報告。

飽餐一頓之後就乘地鐵回到住處了。
值得一提的是,大概由於設施陳舊的關係,倫敦地鐵內幾乎都不能通訊,莫說是網絡數據連線,連普通撥號通訊也不能。相比之下,港鐵的網絡實在暢通得多,不得不讚。


留言

  1. 嘩,這份早餐光是看上去就跟之前的有點不一樣,吸引吸引!

    科學館除了sexual orientation和飛機以外,是不是沒有值得分享的事?但我也非常喜歡館方對性傾向的詮釋,溫和開明又友善!

    友人對V&A Museum的評價如何?我也很有興趣去參觀一下!

    「以Fish and chips來說算不錯,以食品來說只屬一般」
    這個評語好符合你見解精闢的特質!太令人高興了!XD
    (另外你對自然博物館以「靚」形容、對海德公園的鳥以「鳥」形容,對比你對哈羅百貨的獅子玩偶以「眼神有少少稚氣同無辜」形容,構成強烈對比)

    至於你以「悲慘世界」作結,個人覺得好有啟發!

    回覆刪除
    回覆
    1. XD 容記~T_T 多謝你咁支持我~!! 你D留言都好精彩~~

      其實...又唔係冇既~~不過如果你記得上一篇,或者上上幾篇我提及,我係有博物館恐懼症。再加上科學館多數都係鐘呀、計算機呀等等科技出現的歷史,而且超多小朋友跑黎跑去,其實我都幾無耐性逐個睇。

      V&A Museum友人好似話都幾多宗教展品,但佢都係好簡單咁話「幾好」,我亦冇詳情問。下次見到佢幫你問下。

      多謝你既欣賞,我都幾鍾意做一個見解精闢既人~我會繼續努力~!!XD

      擺呢幅相喺最尾,我都覺得你會鍾意~ XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 識貨呀~如果唔係成千隻我都想買隻放喺屋企。

      刪除
  3. 哈哈哈,我想回應嘅野都比容記講晒,
    個pancake真係好吸引,好想食!

    當你話青口間餐廳係老闆推介,個心離一離,
    點知原來係講緊真。老闆XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 老闆早幾日同Becky san食果個pancake小人都好想食~!!!!!!應該你果個好食D?

      XD 唔好意E,搞到老闆咁恐慌係小人既問題.下次會用返常用字眼~或者標明係 真。老闆~~~~~~~~~~

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天