2.3.2017 巨石陣和巴斯

今日報了名參加巨石陣/巴斯一日團。由於在網上報團,只知道上旅遊巴的地點和時間,所以等候上車期間一直非常焦急,生怕錯過了Pick up時間。幸好待車期間,我們發現有幾個同是報了團的遊客,稍稍安心。大約超過指定上車時間後十五至二十分鐘後,終於看見旅遊巴駛至。舒了一口氣。

經過大約兩小時車程後,到達了聞名已久的巨石陣。感謝上天,是日天晴,拍出來的照片多是藍天白雲。雖則如此,氣溫不低,風亦頗大。


在很久很久以前

你擁有我 我擁有你

晨光第一線

影相係感受唔到果種大風

慢慢行近,見到巨石陣個影

呢個構圖,有少少似Windows D Wallpaper

晨光第二線

晨光第三線

不少曾經到過巨石陣的人都說「巨石陣就是一堆石」,確實,如果不了解背後的歷史和各種推論,這幾塊巨石實在毫無意義。值得一提的是,門票包括了不同語言的語音導覽,大大增加了觀看的趣味和價值(以及壓力,因為要聽懂每句英文並不容易)。巨石陣的出現時代和用途眾說紛紜,有說是公元前2000年前左右建成,用作宗教儀式之用,亦有傳是在不同時代分階段建成今日的模樣。

由於太大風的關係,友人先行上車回到溫暖的地方,但最後仍然病了(!)

遊過巨石陣,轉到巴斯。巴斯有一著名的羅馬浴場,是古羅馬時期的古跡,由於時間緊迫,最後我們選擇不到浴場參觀,輕輕鬆鬆在鎮上吃午飯和遊覽。

一落車就黎到呢個廣場,或者係有人作街頭演唱既關係,我非常鍾意呢個角落

令我諗起意大利威尼斯的教堂

天好藍,真係好藍

好鍾意巴斯悠閒既感覺
Google一番後,發現這裡有一家Jamie Oliver開的意大利餐廳,媽媽得知有意粉食非常雀躍,味道亦相當不錯。後來旅程將終,更折返餐廳門前留影。

吃過午飯,隨意在鎮上逛逛。遊客比想像中多,當然,與倫敦相比,還是閒適得多。

轉角位都影一餐



好鍾意望一條望唔到盡頭既街道

新月樓,一彎新月掛在小山丘


新月樓前既草地非常廣闊,如果帶住本書同一杯咖啡就Perfec池


教人心醉


唯一有少少煞風景係個天秤

小小的市內公園,點解,外國既公園總係特別靚?
大約五時多乘旅遊巴回程。想了很久,始終忘了回到倫敦後晚餐吃了什麼。

喺Tesco買左早餐同晚餐,但晚餐食左咩呢到底?

到底是什麼呢?忘了的事,大概不重要吧,哈哈哈。

後記:找到一張晚餐的相,大概是這一晚所吃的。



留言

  1. 一直對古代遺址很感興趣,很想知道古人的生活與今人的生活、心志距離有多遠。直到重新看一下現代的建築,就想到,以後的考古學家,大概會很憎恨我們。地球那有這麼多空間保育我們今天的巨型建築啊?每座都是奇觀。

    關於巨石陣,這個資料很有趣:
    http://www.stonehengeandaveburywhs.org/assets/SUMMARY-LOW-RES-22.5.15.pdf

    關於我最感興趣的Jamie Oliver餐廳,竟然沒有食評和照片!好厲害XD

    有點怕望不盡的街道,像是隨時都會迷失在人類的世界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能到時搵到另一個星球唔怕冇空間?就好似星雲組曲入面所描述既咁?

      關於呢個資料,好多英文呀!!!!!!!!!!!!!可唔可以遲D先睇?

      呢樣竟然係你最感興趣?其實有影相,不過有人樣,所以冇放出黎~食評呢,其實好好食,但我唔係好記得食左咩,不過我地蠢左,冇叫到Lunch set,所以貴好多-_-

      我一直也迷失在人類的世界啊,你呢?

      刪除
  2. 淨係知道旅遊巴上車時間同地點真係好焦急,我好明白!!
    好彩順利上到車咋~

    巨石陣Windows張相好靚。

    估唔到媽打會對意粉感興趣,平時佢好似唔鍾意食架喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路打果陣都完全覺得老闆會明白~ 隱約覺得喺遊記睇過老闆表達過類似的心情~XD

      送比你丫~~唔好客氣~~~

      正所謂山窮水盡,真係乜鬼野總之有汁媽打都好興奮好滿意,包括意粉同青口,哈哈哈。

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天