19/8 - 20/8 起錨

終於開始歐洲之旅喇

雖然好值得興奮但心入面更多既係不捨。搭11點機,6點同媽出發到機場,在機場會合放工的莎華小子。7點半已經到達機場, 將行李寄艙之後就去左快活仔食飯中途爸打黎話原來我未帶電腦插蘇於是原本唔黎送機既佢o910左右黎到機場~_~

之後就入閘喇嗚哇可能有爸爸度既關係入閘一刻心情比想像中平靜但係入完閘之後真係幾空虛呢種空虛感一路維持到搭飛機既時候。-_-

因為搭既係荷蘭航空要先阿姆斯特丹轉機,再飛去倫敦。架機個感覺唔知點解好唔舒服好迫隔離應該係一對荷蘭夫婦,好似唔識講英文咁但個男人幾好人幫我搬行李~~yeah!

好似坐左成個世紀先到荷蘭咁個機場勁UP DUP,睇黎真係冇一個機場好似香港果個咁好~~__~~艾粒香港~但其實,明明好既機場唔係咁難整姐DDOK啦。
影出黎好似好靚咁-_-

行緊去D26

將會搭去英國既飛機

好似搭左唔使八個字就到倫敦,可惜,希斯羅機場勁冇效率非歐盟/英國人都要排隊過關,等左超過一個鐘先入得唔係幾明點解唔請多D人開多D counter。 嗚。
匆忙一拍

結果本身79落機,book11點半巴士去Leeds,以為好寬鬆既時間都係岩岩好勁驚險。
一出關就要仆去搵地鐵搭去巴士站仲要將個大件行李搬上搬落好彩都幾多好心人扶我一把



倫敦街頭

搭緊去Leeds 時既風光

公路旁既田野
一個幾有特色既中途站
  
搭左4個幾鐘巴士之後,下午39左右終於去到Leeds巴士站,友人已經o係巴士站等我佢個樣同神色都完全冇變過~__~喺巴士站搭的士返佢屋企都用左成6磅幾好貴LondonLeeds來回都係15)。

佢屋企好近佢既大學係一個好多學生住既區。啲屋都係一殘殘舊舊既紅磚屋勁歐洲佢租果間屋入面裝修不甚好牆身地板都脫落左除左佢間房之外其他房都比較侷促

從家中向外望

房間

一入黎既走廊

樓梯

冇入過去既客廳

廚房


夜晚一齊叫外賣印度食品食盛惠每人7包括每人一個咖哩印度飯印度烤餅完全唔記得影相)。雖然淨係上午食左個飛機餐,下午咩都冇食,淨飲左樽橙芒汁(成1.69鎊),但因為有時差既關係食左少少就食唔落了
喺攰到癲既情況下,老早十點鐘就不支睡著了

留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天