27/8 探索里昂

琴晚訓得不甚好,因為訓到半夜對面樓有人開大HIFI喺度唱歌跳舞,真的憤怒了。之後我好不容易終於入睡,仲發夢同我既朋友講返呢件事-_-

結果一起身已經係十點,食完早餐同媽媽莎華仔MSN左仔之後就出去銀行了~!
在法國第一個早餐:乳酪、法包、栗米片

大門口~!

落樓梯先!

大廈對街既大門~!

出到街喇,街名係:Rue Vaubecour

本身諗住開HSBC Account...但係星期六冇開,見到有間好多exchange students都用既LCL銀行有開,就入去問問,結果就初步開左了,但要等Host family返黎比住址證明我先算落實。

之後冇野做,就先行去大學探下路睇下要行幾耐先到。發現原來要行成八個字左右,因為學校分左兩個校舍,近果個校舍比較細,遠果個反而要成日去,睇黎之後都係要踩單車或者搭地鐵返學。


屋企附近一個叫Bellecour既廣場~!!

如果係草地就啡哩GOOD!

天色不佳~


里昂都有Panasonic分部~!!! 莎華仔快D調職過黎啦~~!!

呢條街好大陸-_-..

林蔭大道~~

法國遊樂場~

我讀既大學~~里昂第三大學~~!!

終於黎到正門喇~~!


中途見到有超級市場,入去睇下D生果。見到有D桃好平,港幣廿元左右有十個,於是就買黎食下。
唔知點解覺得好似莫斯科~!雖然未去過~!

里昂其中一條河: Le Rhone

然後繼續去埋舊里昂區,區內都係一D好舊既建築同埋歐洲舊式窄窄既街道~!好多遊客都喺度觀光拍照同食野。
來到舊里昂: Vieux Lyon~

遊客如鯽~!!

窄窄的街道~!



里昂古貌~!

樹下閒走。

:)

頗有特色的吊橋~!

好有味道呀!!!!!

屋企附近一條好長既街:Rue de Victor Hugo~!

行左一陣,就返屋企食桃了~!夜晚冇咩做,一個人在寫網誌。:)

留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天