29/8 開學日

星期一。開學日。十點鐘要返學校聽講座,對於唔再需要六點八起身返工既我黎講,八點鐘起身都有點辛苦。人果然係懶惰既。同莎華仔MSN左陣之後就出發去學校。行去學校要四十五分鐘,一朝早無謂搞到自己咁辛苦,都係輕輕鬆鬆去搭地鐵。喺屋企行去最近既地鐵站Ampere Victor Hugo,兩分鐘就到了,但搭完一個站要喺Belle Cour轉一轉車再搭多四個站去Sans souci。所以其實亦都可以行六分鐘左右直接喺Belle Cour上車。但因為個System係用1.6歐買完一張飛之後一個鐘任搭,咁就梗係搭到盡啦,哈哈哈。

由於喺地圖上面睇見個校園好似喺Garibaldi同Sans souci中間咁,又想快D到學校,於是早一個站落,諗住行過去快D,點知落完車之後行反左,行左返屋企既方向。。。去到前一個站Saxe Gambetta 先醒覺,唯有喺呢度上車搭返去Sans souci -_-..

一落車上到地面見到有個華人望住我,然後佢就問我係咪去我間大學。於是就認識左第一個讀同一個Program既同學叫Jenny,係加拿大出世既北京人,整天都係同佢一齊走走咁。去到Lecture room之後,過左一陣就開始了,大致上都係介紹下校園、有咩要申請同埋迎新周既活動。迎新既兩星期主要都係上啲法文堂同埋法國文化堂咁。之後打算去International Office問下野,又係勁多人,真係好慢,嗚。

下午要聽關於選科既事項,一如所料,時間表係混亂既,時間表上面既資料、格式都非常唔清晰,好多不明白既簡寫。喺廿一世紀,竟然仲要每個學生去Office度報名,然後按照約定時間去Confirm你想讀咩科。D人仲話,有啲科未知開唔開到,可能開唔到。。。究竟你地準備左D咩?

完左之後同另一個叫Kitty既加拿大香港人去一個平價超市,真係好平,遲D要多D去掃貨。

夜晚Mickeal煮左蕃茄雞肉飯。個蕃茄醬幾好食,之後先見到原來係罐頭黎,但個味都幾唔似香港既茄汁,唔錯的,係D飯好似未熟咁-_-。一連三晚佢女朋友都上左黎一齊食飯,唔知係咪平時佢爸媽喺度佢冇得上黎?

留言

  1. 哈哈! 可能平時佢爸媽係度佢女朋友都日日上黎架呢~~~
    咁你地三個有冇傾計啊?!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈。我唔相信係喎,而且今晚真係冇上黎XD
    我地三個,都有既,其實都係佢地兩個傾完,然後Mickeal間中問我一D野,我再問佢少少問題咁,哈哈。真係好差既溝通~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天