25/8 在倫敦政治重地走過

今日老早就起左身,因為有兩個好缺德既法國人七點鐘就喺張床附近講野。呢兩個人琴日已經係咁,吼!要知道果度既環境係細到冇得再細,無論你喺間房邊度講野,幾細聲講野都好,任何一個喺床上面既人都可以清楚聽到你既說話。點解唔可以行出去講野呢?呢件事令我對法國人既印象變差了。_。

算了,反正今日都要去白金漢宮睇換班儀式,早啲起身行過去都好。儀式11點半開始,我9點半左右開始行,預計行45分鐘左右。一出去就落雨了,但因為個袋太細又裝左電腦,冇位
擺遮。行到過去白金漢宮真係又濕又凍,果陣只係10點半。

正諗緊點樣喺雨中等一個鐘既時候,聽到呢個人同其他人講天雨關係取消左!

但其實仲有咁多

同咁多人係唔知既。

唯有同白金漢宮講拜拜

離開白金漢宮,雖然已經濕濕地,但係無理由就咁返hostel唔順路去埋Westminister同首相府,於是冒雨前進。其實我係應該搭地鐵既,但係又好唔甘心破戒買地鐵飛,於是繼續行路,哈。(無謂既堅持)

中途經過Westminster Cathedral

左邊就係西敏寺喇~wow!!!

wow! 呢個應該係側門~

正門~!!成16鎊一張飛都好多人入呀, 真係有錢呀D人~_~
 由於聽日5點20分火車既關係,今日既行程係去白金漢宮、西敏寺、大笨鐘同首相府,同埋睇埋點樣由hostel去火車站而已。

聞名已久既大笨鐘~!!!!

西敏寺對出既大街~

大街上既銅像~~

記憶中係紀念二戰既~!!

Downing Street 10!!首相府~!!

保安嚴密~!!

門牌~!!!

御林軍!嗨!!!


呢個兵哥好孤獨咁企喺水氹中央~

入面係一個博物館~!呢度好多博物館~_~

周圍都係銅像~!!

Hostel 對出既一條大街上面有Panasonic!dedicated to 莎華小子~!
 買左兩個印度飯做午餐同晚餐。特價4鎊兩個,算好平~!!返到Hostel稍事休息同食飯先~
Smart Russell Square 所在的Guilford Street!
 休息之後繼續出發!由Hostel行去車站,根據google係18分鐘路程~!!
車站隔離一間歷史悠久兼宏偉既酒店!!

叫做St Pancras International Hotel!!

靚過唔少景點-.-..
 探完路,好似都行左廿分鐘,睇黎要預早D起身出發~四點要起身,諗起都眼訓-_-

火車站附近既一條街,好鍾意~!

見到有British Library,諗住入去睇下書~點知要有Reader Pass先得擺書地方。

色調都幾似香港既大會堂。

不過係靚版~哈~
 時間尚早又唔係太攰,再喺附近閒逛下~
呢條街既悠閒有加拿大感覺!
喺街上既一間超市用0.89鎊買左朱古力消化餅悠閒地食!好高興~返到去都未夠四點,早早沖涼,然後食飯,再上床休息下,準備聽日早起~出發去里昂~!!!!

留言

  1. 我都搭過哩班車,又要早d去過入境處check-in果d.我直頭早一晚12點左右搭最後一班地鐵就去左.果度有cafe可以上下網,hea一陣就到4點,買少少早餐就上車.不過唯一唔好既就係,我上到車咩都冇睇到就訓到隻豬咁,醒既時間已經到左paris

    回覆刪除
  2. -_-..係啦, 其實我都覺得唔應該住Hostel一晚, anyway,都過去左!! 呵~
    你呢個方法好好多~~~ 其實就算清醒都應該冇咩睇~~!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天