30/8 不收分毫的車票

今日有一個幾特別既開始!

話說我帶住輕鬆既步伐行到去地鐵站,先發現自己冇散紙,而部機係唔收紙幣既。呢個時候有個男人走過黎另一部機,我就問佢有冇廿蚊散紙啦,佢話冇,然後問我差幾多先夠。一張飛就1.6,我就數左陣,然後話佢知我得一歐羅,咁佢就好冷靜但都好好人咁比左六毫我。(緊張得滯,唔記得自己有冇講非常感謝,應該有卦!!)好啦,咁我就懷住好緊張既心情入D散紙入去啦,點知。。原來我本身係得0.95歐羅!個顯示屏顯示我係差0.05歐羅既時候,真係想大叫。我好絕望咁禁一個紅色既取消掣拎返果1.55歐羅既時候,神奇既事發生喇~!!佢竟然跌左張飛比我!!!!!!!正當我諗住原來法國售票機咁有人情味既時候,佢竟然連果1.55歐羅都跌埋出黎!!結果,我搭車唔使錢不特止仲賺左0.6-_-

好輕鬆咁上車轉車同落車,然後返學校個international office會合Jenny拎學生證,點知佢一路都冇黎,下午先知佢病左。唔緊要,反正我本身都打算今日黎拎。排隊既時候,前面係台灣人,對台灣人充滿好感既我猶豫左一陣決定打個招呼。結果呢幾個台灣同學都好好人,佢地係台北淡張大學既學生,讀國際貿易的,最尾仲交換左電話(雖然經驗話我知交換完係唔會打既),但總算係開心愉快既經歷。

唔開心愉快既係,International office真係唔係做野既-_-..明明上星期五去問佢學生證幾時拎到,佢話下星期帶相同證件黎就可以拎。今日排左個半鐘隊之後,佢話太多人排隊,未得閒整(而家先整學生證-_-"???!),叫我聽日再黎過。與此同時,佢不斷用呢個方法去處理其他學校既問題。。。咁其實咪一樣?-_-。。即係我聽日黎到又係同呢班同學一齊等多一次~?點解唔直接處理左個問題?推遲左件事,件事都係要發生架喎?呢件事令我明白到,法國經濟差未必無因。

雖然乜都沒搞成,但可以去平價超市買野都係開心事。買左D煙肉、菜、蛋同包諗住做幾餐Lunch,都係3.88歐。可惜開極都開唔到個爐頭,唯有用焗爐焗煙肉,煎唔到蛋,嗚。行返去既時候諗起仲未買Postcard,但鋪頭冇開。法國人真係好寫意。

六點鐘去左跑步,哇,成條街都幾多人,唔知跑邊好。河邊又係好多人,估唔到屋企樓下仲好跑。睇黎要再計劃下跑步路線。

夜晚Mickeal出街,買左個Pizza比我做dinner~_~..好唔健康呀下,好彩佢話聽晚佢父母返黎,有魚食。太好喇~!更好既係,佢幫我洗完衫不特止,仲幫我晾埋,真係受寵若驚-_-...!!以一個廿三歲男仔黎講,佢識做同埋肯做既野都幾多~!!

留言

  1. 嘩~~「有無散紙」的英文應該點講????

    :DDDD 你對MICKEAL評價都甚高!!!! 好期待!~~~

    回覆刪除
  2. 你個買車票記真係幾神奇!!~

    哈哈~想像唔到法國人會點烹調魚!!!

    Mickeal個人都唔錯喎~~好想快D知host parents好唔好人啊!~~

    回覆刪除
  3. 思抑:哈哈,你想問法文定英文?法文係:Vous avez le monnaie? 英文係: Do you have coins?
    哈哈哈,咁就叫高架喇~?其實唔係十分高咋喎我自己覺得。

    莎華仔:哈哈,真係柳暗花明又一村!!!
    。。。原來係焗熟佢就算。。。
    哈哈,佢地都幾好人呀,同埋原來佢地有三個女兩個仔,勁多人。Myriam拎左幅家庭相比我,指住D人係咁講人名,完全唔記得晒呀。哈哈哈。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天