23/8 走到倫敦

今日一朝早就要搭巴士返倫敦了!搭9點半車,所以89就要搭的士出發去車站了。有點累,亦有點高興,因為終於唔使被疲勞轟炸了~_~

同一個路線,車費比上次平,4.7only,真係愉快。落的士之後先發現原來上車既地點唔係喺正車站,而係喺車站附近既一條街,好彩問完人之後符符碌碌咁又去到上車地點。

車程好長,但係因為心情平靜既關係,聽下歌又好快到了。落車只不過係110左右。誰不知一落車先係惡夢開始~_~。因為有巨大行李既關係,落地鐵站基本上麻煩過我就咁行路N倍,於是我就膽粗粗諗住按住之前Print左既地圖行去hostel啦。點知就出事了,個地圖錯到離晒譜!!原本行45分鐘既路程,我行到4點幾先到。仲要拖住行李又落雨咁,真係情何以堪-.-。雖然中途經過西敏寺同首相府,我都冇心情停落黎影相~_~

好不容易終於到達hostel,雖然好多人一間房,每人淨係得一個床位,但反而幾有安全感~_~個床位又有窗簾,私隠度都幾高!
真係幾鍾意咁既設計, 我要考慮將我同小伙伴既床改建成咁~~!!

唯一唔好就係間房既wifi訊號好弱,要走出去common room先用到電腦同叉到電…/_\
倫敦街頭

呢晚好早就訓左喇,10點左右。總既黎講都幾好訓,係唔知幾點有D人喺出面嘈左陣同埋有D車聲,還可以的。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天