1/1 一年依始

哇。新年快樂!!踏入新的一年,第一日就睡到十時半!。。。想起來,在歐洲多月,第一次無憂無慮睡到十時半,有點感慨。

一月一日什麼商店都不營業,餐廳除外。博物館亦關門,唯有到華沙頗有名的瓦金基公園走走。

像希臘建築的教堂

新年的華沙街道

這是瓦金基公園北邊的一個公園

湖面結了薄冰,今年冬天歐洲特別暖,如果是往年必定結了厚冰

近看似冬遠如春

紫得出色

小橋。小屋。小人

終於到了瓦金基公園,成排的樹

公園內有不少這樣的雕像。美中不足的是無英文介紹。


這就是公園著名之處:蕭邦雕像

湖上的城堡

想不到遊人頗多!

對稱的倒影


如履薄冰

皇宮近拍,有點殘破


這邊廂滿地紅葉

那邊廂綠意盎然
對這個公園無太大感覺,既不特別美麗亦不算舒適,不過無別的事做,亦可以一遊。如果對城堡皇宮之類仍有熱情,更有可觀之處。可惜看得太多了,有點麻木。

離開公園,沿路找些吃的。在Hostel吃過差不多兩歐的早餐,已經有點餓,最後回到第一日那間Hostel附近的波蘭餐廳。

Hungarian Pancake!像厚身的薄撐,醬汁很濃味,第一口味道不多,但多吃了有點膩

煎蘑菇餃子超好食,味之感動!

吃了兩道超肥膩的菜,這時只是四時,但餐廳竟然有很多人在排隊,奇怪。八時許再烚了昨天剩下的半個黃芽白吃,看見其他Hostel 住客在吃超健康的青瓜三文治-_-,就覺得下午吃得實在太過分了。

晚上看天與地大結局。當日亂打亂撞因為它的禁忌題材(人吃人)而開始追看。始料未及的是,最後它竟然被傳媒催谷成一個社會話題。天與地的配樂和鏡頭運用固然精彩,但最重要還是劇本和演員出色(當然小部分對白還是略為突兀)。第一次覺得林保怡演技好到如此地步,大結局前一集,其中一個鏡頭中,他滴下的眼淚極具感染力。金燕玲爐火純青,佘詩曼做的葉梓恩活脫脫就是她應該做的角色!這劇所帶出的不是什麼艱深道理,只是每一個人都理應經歷、明白的人生。精彩!

留言

  1. XD唔知你有無機會經過書店,如果你有機會,又順便的話,又有心情,唔介意可唔可以幫我睇下有無得買呢本書:
    Leonardo Da Vinci: The Complete Paintings and Drawings
    作者:Zollner, Frank/ Nathan, Johannes
    出版社:Taschen America Llc
    ISBN:9783836529754
    哈哈哈,謝謝謝。

    果個H Pancake!!!!!同餃子!!!嘩!!!!!!!!!!!最近你介紹的食物都好吸引!!!!!

    回覆刪除
  2. !!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-________-
    德國有冇得買..?!我有時間可以幫你睇下呀?! 但之後果幾日行程都比較被動:D:D我盡量丫~~

    回覆刪除
  3. 個個餃子好暗...~_~

    我仲未睇過天與地呀~~係咪真係值得睇?!
    前幾日用兩日時間睇完一套今季日劇..叫做家政婦三田..
    係日本破晒收視紀錄..結局個集有40%!
    雖然未至於令人拍案叫絕的精彩..
    但個故事好引人入勝..有時間既話睇下丫~~~

    回覆刪除
  4. -_-莎華仔:疏啊,間餐廳好暗,用埋閃光都唔得既。
    哈哈哈哈哈。關於呢套野,其實我都睇晒了。一開始佢無乜Noise果陣我已經每星期睇緊,估唔到最後會咁爆姐。個故事係幾令人好奇,但我覺得好多位都好夾硬。總之成個故事雖然有感動位,但我始終覺得感動位都好假。我自己就麻麻地鍾意。個人覺得套劇係同巾幗差唔多,都係唔係唔好睇,睇果陣都覺得幾精彩,但係睇完之後諗返起又唔知睇左D咩咁。

    關於天與地,我只能話,係,我真係覺得好精彩。同衝上雲霄一樣列入左我的最愛。我而家部電腦仲Keep住左13-30集,返黎可以比你開黎睇,哈哈。

    回覆刪除
  5. 下?! 你上面個段係講緊三田??~我好混亂....

    回覆刪除
  6. 上面果個留言度, 上面果段係講三田..下面係天與地..有冇咁難明唷~~

    回覆刪除
  7. Eric:~_~!之前你明明都話佢做戲膠膠地既-_-

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天