8/1 又回家了

今天是坐車的一日,有點沉悶。八時起床,吃早餐,十時開車。文哥一直開一直開,我們一直坐一直吃Nina一直玩一直唱,直至三時回到Gifhorn了。五時半吃飯,打破了我的早吃晚飯紀錄,有荷蘭豆香芹紅椒炒臘肉、薯仔炆肉、金針雲耳蒸雞脾,雞脾超嫩滑,其他菜亦很好吃。六時竟然吃完飯了,真神。

飯後無做什麼,只是上上網和Nina玩玩。度過了很悠閒的一日。

留言

  1. 邊個煮架?!小芳姐姐??
    三個人竟然有咁多碟送..真神!

    回覆刪除
  2. 係呀係呀!!小芳姐姐煮架~~雖然佢成日強調自己煮送唔好食,但我愈食愈覺得都幾好~哈哈~係呀!!佢成日煮好多送-_-...餐餐都有餘有剩~~佢有一日問: 你地平時食唔晒D送會點架..?!我都唔識答佢呀, 果一刻我先發現我地真係好少有送剩-.-

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天