9/1 包餃子記

今日本來打算去家附近的風車博物館,但臨出門前才發現風車博物館冬天不開放,於是唯有簡簡單單去超市買東西。在他們家附近有一個大型購物中心,集幾個不同類型的大型商店於一身,有賣鞋的、賣電器的、家品的、超市的等等。買了好些食物帶回香港,他們又買了些日用品。Gifhorn天氣經常不佳,總是陰陰暗暗的,好不爽。

自從在森林回來之後,文哥開始感到不適。先是以為熱氣,後來卻是全身出滿紅疹,紅疹後來更擴散為一片片的紅斑。是以這幾天他都不甚精神。買過東西後,我們就回家吃午飯了,吃的是中式肉片白菜快熟麵。吃過麵他們午睡了,我在一角用用電腦。

大約六時多和文哥去了平價超市看看。離家頗遠,所以要駕車前往。很喜歡這種難得的溝通機會。在平價超市買了免治豬肉今晚包餃子,白菜豬肉作餡。第一次擀餃子皮,實在有難度。包餃子要包得飽滿結實亦毫不簡單。平日包餃子總是用現成的白色四方雲吞皮包,想不到人生第一次正宗的包餃子竟然是在德國。

留言

  1. !!!!!! 文哥冇事丫嘛?! 講到好恐怖....

    唔係呀!!好多年前我地係小麗屋企包過正宗餃子架~~仲記唔記得?!

    回覆刪除
  2. hahaha!!真係幾恐怖呀唔係講笑-_-!!佢睇醫生, 醫生話佢中左病毒唔係過敏~_~!!
    !!!!!!!!!!!!!我地有去過小麗姨姨屋企咩?~!!!!!-.-完全唔記得-,-

    回覆刪除
  3. 唔係講笑但係你係度hahaha...想點~_~

    去過呀!!不過個陣都幾細個..你可能唔記得左..

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha!! 我都唔知自己想點!! 我係咁架喇, 嘿嘿!!

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天