1/12 百感交集

失意的一天。

話說昨天心情實在惡劣,先不說吃了什麼,又發現丟了錢。早上Patrick更對我說:有客人在飯廳吃飯,你不可以穿過飯廳走到廁所洗澡。這實在是所聽過最無稽的話。想著想著忍不著第一次在法國哭起來。在FB道出了實況,得到朋友老師的支持,甚為感動!愈來愈感到自己是幸福的,亦更加明白,做朋友可以很簡單,適當時候予以安慰,已經很溫暖了。

挺起胸膛,充滿力量地上學。

今天European Integration本要Presentation,早上一直在惡劣心情中準備,誰知到最後因為時間不足,Presentation延期到下星期。百感交集地過了一日。

回到家三人吃飯。吃的是肉醬茄子。很佩服自己的演技。若無其事地笑說,提到明天有口試。但我實在不想說那是高興的事了。

留言

  1. 真係慘...仲要對住佢地食飯.....我發現自己原來唔係幾識做戲...唔鍾意既野真係好難扮到鍾意~~!!

    facebook d comment簡直係排山倒海~~群情洶湧啊!!好多人撐你!!!!!!

    回覆刪除
  2. 莎華仔:我都覺,好唔想食,但係得返幾日,我明白捱埋佢真係唔難。:D
    做戲,我覺得自己好古怪。一見人地對我微笑就覺得佢地冇咁討厭!!!自自然然就唔會太衰對佢地,唉。
    !!係呀!!未試過有咁多留言~~~~:D好感動呀!!塞翁失馬呀真係~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天