9/10 華麗凡爾賽

今天一大清早就出發去Stephanie的家,回合她們再一起出發往凡爾賽!昨晚隱隱約約聽見同房如廁後無洗手就回房間。。。。走為上策!

臨行前一拍,門口位置

大門一轉左就是廚房,轉上去樓梯就是房間

房間無拍了,反正就是一間小房間放了兩張上下格床。

有點像錦綉花園

巴黎邊緣的小鎮Montreuil
在Rambetau 地鐵站有一間中餐廳,香滿樓Chez Ming!翻譯得很好!

巴黎電影入面的街景


 Stephanie的家位處3區,地段很好,四通八達,裝修亦很精緻,十分舒適!放下行李,吃了少許蛋糕作早餐就出發去凡爾賽宮了!

昨晚買好的3-5區Pass原來不可以在1-2區使用,原以為可以4.4歐買到1-5區的Pass。結果,衝了閘,轉了很多程地鐵、火車才成功到達凡爾賽,很轉折!

終於到達了

入口外的雕塑

來到凡爾賽宮外的柵欄

人頭湧湧!!!!

凡爾賽宮多面睇

人人人人人

依然是人~

仍然是人!!

黃金大閘~!!終於快能內進了~_~
雖然人龍很長人亦很多,但移動得比想像中快,不一陣子亦終於內進了!!!有點興奮,我竟然來到世史經常讀到的凡爾賽條約簽訂的地點!!!!

大閘內的凡爾賽宮!右邊一幢外牆似乎正在維修!


不知名房間-_-


大禮拜堂


。。像哈利波特的場景

窗外一片荒涼

凡爾賽宮的華麗花園!!

這就是奢侈

忘了是什麼房間
國王小休的地方

辦公之處

很精緻亦很貴的紀念品

很高的樓底、很美的壁畫

大家都在拍和看




雖然她們都不斷說這裡的裝修很假,但其實什麼才是真?真真假假本來就分不清!

鏡廊!!!

如果無人,站在這裡望到盡頭一定很震撼

兩邊都是鏡

國王的寢室!

床的旁邊有一排椅子

國王用餐的地方(好像是)

花園的另一邊


很整齊,很有Pattern

皇后的床

那一扇門,當年法國大革命,瑪麗皇后就是用這一扇小門慌忙逃走
國王皇后不時會在這裡與官員用餐

不記得為什麼拍下了

天花板上的畫

凡爾賽宮背面

因為花園要另外給錢入場,只好在高處和入口外眺望一下就走了
 做歐盟學生真好,在巴黎的不少景點包括凡爾賽宮和羅浮宮都可以免費入場!逛完凡爾賽回到巴黎,由於是星期日,很多店舖都關門了,於是根據Lonely Planet的指示去了周日下午都很熱鬧的聖馬丁運河!

在火車站回到地面,經過Seine河畔

好像里昂的河比較漂亮,哈

Tour de Jacques

蓬比杜藝術中心,可惜無時間內進

My Cafe!!!!

建構特別的教堂

巴黎啊巴黎啊

終於來到聖馬丁運河-_-

很香港式的住宅!

壁畫,樹幹位置其實是一條很核突的水渠,非常好!



為什麼天水圍的明渠有高高的石牆攔住?為什麼我們不可以這樣?

兩個年輕人假日去河邊玩音樂,比唱K健康得多!

巴黎的單車系統Velib,個人認為里昂的紅色單車比較醒目!!
Lonely Planet將聖馬丁運河形容為星期日亦有派對、市場等的假日好去處。然而我們發現不了這些事物,運河人不多,無市場,亦無派對,只有少數人在玩音樂,所以不一會兒就轉到華人區逛逛了。

Stephanie說,這就是戴妃去世的St. Louis醫院

很像電影巴黎入面男主角住的樓!

在華人區都遇上TVB!TVB果然最強!
在貝爾維爾華人區買了些丸、湯包、菜心、魚、粉絲回Stephanie家打邊爐!邊走邊期待!

老干媽湯底,無得輸!

蟹餅和魚蛋

粉絲!!

急凍魚柳

久違了的菜心!!!不算貴,1.8歐一大包!!

魚柳很好吃,像水煮魚一樣!!

麻辣菜心!

粉絲魚蛋蟹餅都好好吃
 打住邊爐、睇荃家福祿壽、飲桃汁,簡直是一流享受。很感謝Stephanie讓我有這個美妙的容身之處!

我睡在閣樓的床舖上,在閣樓向下望到Stephanie的背影
 很累亦很滿足的一日,明天將會到未去的巴黎地標朝聖!

留言

  1. Hey.....Euro JoJo xDDD
    睇見你咁多姿多采生活真開心!!

    你快生日啦
    唔好咁掛住我
    唔好咁掛住香港啦

    係咪第一個遠離異鄉既生活?
    Take care ! Be Happy!

    回覆刪除
  2. 好可惜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!龐比度你無時間入去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!下次有機會再去博物館幫我帶D唔洗錢的東西回來丫!!!!!將來功課可能有用!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!拜託你~~~~

    即係咁~~~古代人類好得閒~~~用盡一生去雕琢建築物~~真係每一個部分都唔知用左幾多個人的生命去成就~~~~~~~~~~好嘩然

    回覆刪除
  3. 黃小狼:哈哈哈哈哈,我答應你我唔會掛住你。:)
    呵呵,你係咪將生活打左做生日~?Anyway,我會Happy and safe架喇~!返香港見:)

    容大鈞:噢,其實龐比度離我朋友屋企好近好近,但係因為我唔想入到去走馬看花之後出返黎,所以直程唔入了~呵呵,好呀,我會盡量帶,羅浮宮果D有D我都冇丟。
    哈哈,我都真係想像唔到要用幾多時間去整一舊咁既野出黎呀!!!!好偉大的事業!!!

    回覆刪除
  4. 你係咪將生活打左做生日?

    邊有丫?-.-
    你返香港 我畢左業嫁啦
    希望可以同你食飯啦

    回覆刪除
  5. 哈哈哈~~呢一日好精彩丫~~好多野都想comment~~~

    好奇妙呀! 見到法國皇后走佬度門..同埋戴妃去世既醫院...估唔到隔左咁多年度門仲保存得咁好..如果係中國既話一早唔見左lu...

    個人覺得凡爾賽宮出面個花園仲靚過個宮殿..個宮殿好似太過金雕玉砌..冇一種令人舒適既感覺...

    正喎老干媽!!我都未食過~~~好想試下呀~~~~

    回覆刪除
  6. !!!哈哈哈,太好喇太好喇~幾驚大家覺得流水式~_~
    哈哈哈,真係呀,同埋就算有都應該係用玻璃封住,好似故宮咁,邊有得咁近丫,哈哈哈哈。
    我都覺呀,如果果日好天啲,又或者唔使入場費,一定會入去個花園感受下!!!我對宮殿都冇咩感覺,好似靚極都係咁。。
    老干媽真係好正呀,你搵下香港有冇丫XD!!冇既話可以喺呢邊買返包返香港一齊打邊~勁正~!!

    回覆刪除
  7. 哈哈~~其實應該就有既..不過媽應該唔鍾意....

    回覆刪除
  8. !!! 唔記得回應小狼添:你係將生日打左做生活呀原來XD
    哈哈,希望你畢完業唔會比未畢更忙啦咁!!

    莎華仔:哈哈,你講得好岩架,咁我地食返醉雞鍋啦~:D咩都想食~!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天