31/8 Host Parents強勢回歸

今日是第二個上課日呢。


今日直接行去車站廢時轉車。買票既時候,諗住用散紙試下好似琴日咁O唔OK,點知入多左錢,結果順利買票-_-...

上既係法國文化導引,教授幾生動有趣幽默,但佢個身係咁郁,搞到我睇得好攰。十點半約左International Office既人搞social security,好麻煩咁搞完之後佢先話,仲要去銀行買多個civil liability insurance先拎得學生證。。。sigh。

上到十二點,然後兩點九再有法文測試,作為法文分班之用,於是同來自荷蘭既Stephanie同Jenny食飯,佢地去左麥當勞,我就自己帶左今朝早整既芝士煙肉菜漢堡去食,D煙肉硬左冇咁難食!

食完飯,時間尚早,去左用電腦。用到兩點半就行去課室喇。等左好耐好耐,好似係三點九先終於開始,效率真係好慢好慢完全唔明點解啲座位會咁混亂,佢地既心機究竟放左喺邊度?四點九終於走得,即刻返屋企,見下我既Host parents,佢地終於終於去完旅行喇!!

行過樓下買左Postcards,唔算太貴,但都成五蚊港幣一張,希望郵費唔好太貴!

未開門已經聽到入面有人聲,好緊張呀!一入到去就見到傳說中既Myriam同佢個仔傾緊計!感覺上佢係一個幾Nice既法國中年女人,有少少似喺港大既一個法文老師。同佢用法式打左個招呼之後,佢就問下我學校、銀行、屋企等等既野,不過我詞彙實在太不足喇,成日好似雞同鴨講咁。傾到咁上下,佢老公,即係Patrick喺我身後出現了。一個肥肥地好典型既歐洲人,笑果陣鬼鬼馬馬,唔笑果陣個樣幾Cool咁,但應該都係好人黎。之後Myriam比左個咖啡機同熱水壺我擺喺房,以後就可以喺房沖野飲喇Yeah!!!我又送左D中國茶比佢,之後佢帶左我去裝茶、咖啡既櫃叫我自己拎黎沖,即係話,我可以沖返自己拎比佢地既茶,嘩哈哈~! Myriam仲驚訝地發現,我同Patrick 同一日生日!睇黎生日果日都會好熱鬧。。。

今日食魚。原來所謂既食魚係真係得魚、飯(加左牛油既飯。。。)、麵包同芝士。想搵多樣送都冇-_-。說好的蔬菜呢?點解冇人食菜既咩事呀?!!法國人唔係好識食架咩?不過條焗唔知咩魚雖然咩都冇比又幾鮮味既。照咁睇我都要買多D菜比自己食喇~_~今日聽到有個美國留學生話佢個host日日都有vegetables、meat同dessert,真係好羨慕呀嗚嗚~!!希望有奇跡啦。甜品唔使架喇,菜呀我要,嗚嗚~!

食飯既時候佢地唔知係咪因為好耐冇見好多野傾,但我唔係幾明。中途Patrick同Myriam都有問我關於法文同學校既野,希望遲D聽得明多D加入佢地既對話啦!

P.S.間屋終於有返D生氣。

留言

  1. 哈哈! 用法式打招呼即係點?!
    聽你咁講 Myriam 同埋 Patrick 都幾nice喎~~good!!
    冇得食菜真係好慘....返到黎香港慢慢食啦~~

    btw, Myriam 個名點讀?

    回覆刪除
  2. hahaha! 即係要錫面~要誇張~
    hahahaha!!真係唔錯既:)yeah!!!!
    hahahaha!!!!唯有係咁啦-_-..菜心呀嗚嗚~~

    Myriam同Patrick既法文讀法都唔同英文架~~Myriam係: Me He M。Patrick係Part tik。哈哈哈~~好難講呀其實個音~~!!

    回覆刪除
  3. 法式打左個招呼<<<我睇到衣到都即時諗姐係點~~哈

    冇得食菜既生活真係令人羨慕呀!!!T_T

    回覆刪除
  4. Jeff兄:哈哈哈哈。估唔到大家都咁關注喺呢一點度!!真係無諗過呀!!
    冇得食菜既生活都值得羨慕?~_~!你咁討厭蔬菜?~_~

    回覆刪除
  5. 呵呵~~你講到好有神秘感咁ma~~
    um...唔喜歡law~__~", 咁係未叫討厭?XD

    回覆刪除
  6. haha!! 應該即係討厭喇~XDDD不過菜點解咁乞你憎呢?~我覺得好多菜都好好食好可愛喎~~通常D人都係好細個果陣先唔鍾意食菜~_~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天