13/9 融入和自我了解

今日真的無做什麼。只是到了銀行拿銀行卡,買了到巴黎的車票,在書店買了一本書,在商業區看了些衣服,在河邊走了一圈,跟親友傾談了一會,僅此而已。

這樣的生活真的很平淡很美好。雖然我認為不應該經常留在家,但我認為我留在家的時間已經不算很多,然而Myriam和Patrick還是認為我經常留在家中,吃飯時總說我應該多點到處走走。難道我真的要一天廿四小時都在外才算旅遊嗎?何必弄得自己這麼累。其實,並不是我常在家,只是,他們常常在家而已。 我要考慮一下將電腦帶出外使用。

昨天跟Mickeal說了電話卡不能充值的問題,結果他打電話告訴Myriam,令Myriam大為緊張,問我有問題幹什麼不跟她說。雖然她是出於一片關心,但我著實認為不應該麻煩別人。由小到大我都習慣了自己問題自己解決,我跟她說,因為我覺得大概可以自己處理,而且亦不是什麼很大的問題。然後她像跟小朋友說話一樣,說有什麼問題都可以找她。雖然那一刻有點欣喜,但又對此感到有點不安。因為有時候就一些文件上的問題找他們商量時,總覺得他們似是有點煩厭。不過既然她這樣說到,我之後買車票失敗的時候都找了她幫忙。

晚上吃的是蕃茄沙律、意大利飯和火腿。火腿挺好吃的。吃飯之前在看借東西的小矮人,被Myriam瞥見了,吃飯的時候她問我在看什麼電影。我說是日本的,她就說在法國應該看法國電影。雖然我亦明白在異地應該盡量融入那裡的文化,不過如果一個人到了異地就要做所有事都與那個地方有關,實在有點奇怪。如果我在法國戲院看日本片,我認為是過份的,但我在電腦無聊看一套日本電影,亦不為過吧?在那一刻,我覺得有點滑稽和無奈,不過以後都會多看一下法國電影的,嘿。

其實亦不是對他們很不滿,反正總需要磨合。只是我這陣子不斷思考留學的意義,我應該了解自己喜歡什麼文化,還是要自己融入這裡的文化?這兩者雖看似不關連,但是總有點不相容之處。或者我想得太多了,這一刻我實在很希望真正認識一些法國人做朋友,這樣才是了解這裡的最佳方法。

今日的心情不是不好,只是有些問題想不通,有點納悶而已。在河邊散步的時候,心情還是舒暢的。

留言

  1. hey~法國真的有不少好笑的電影~~
    我最近睇左套叫paris既電影~都幾好睇呀!!!
    講有個男人無啦啦患病~跟住先有時間慢慢睇真呢個城市既人點樣過活~~真係好多普通樣的外國人係當中~都有唔少自大的人~好唏噓~

    話時話借東西的小人好好睇喎(其實所有佢出品的都好好好好睇~~好值得睇)!!!!!!~應該反推介俾myriam!!!!即係又再話時話~~法國戲院唔上日本電影既咩?~係香港都成日睇外國片啦~~~唔可以咁局限係一個文化視野喎!!~特別係電影咁精彩~~成日講唔同的人生故事~~~而且睇法國電影幾時都得啦~又唔洗係法國先睇既~XD (係PPS睇都得嫁嘛)

    哈哈哈~~你可以做一個OBSERVER呀!!~不過既然在HOST FAMILY~~~如果真係可以建立FAMILY的關係就好美滿(不過都係得個講字~聽完算啦!萍水相逢,寄人籬下,真係抖啖氣都唔敢大力哈哈哈哈哈)

    :D行河邊真係好正!!!!!!!!!!!! 但呢度海邊好熱。

    回覆刪除
  2. !!!!係呀係呀?真係好似幾得意喎,等我嘗試下接受法國電影啦呵呵呵~!!PPS有冇架呢套?你真係睇好多戲同書呀!

    我覺得呢套係宮崎駿系列最易明架喎,而且感情又好真摰細膩咁。非常好呀!我真係想睇晒佢既系列~~
    法國戲院有超過一半(好似係六成)都係法國電影黎架,仲話本地人都好支持政府保護法國電影,我諗佢地去戲院都係睇返法國戲。我SEARCH到法國都有上呢套借東西的小矮人,不過我諗知道既法國人唔方多喎。同埋我真係覺得佢地好狹窄,點解會覺得法國電影係最好其他電影都次一等咁?上堂果陣D教授成日都有意無意咁踩荷里活片,話佢地好商業。我覺得如果小型製作等於好難明懶高深既話,我寧願你簡單直接啲喎。

    真係呀,我都係喺電腦睇姐,喺邊度都一樣可以睇法國電影架啦。反而其實我好想睇法國電視,但係得佢地間房有電視機,我又唔入得,咁係咩事呢?哈

    我成日都想做一個觀察既角色,但又覺得好難完全置身事外,一旦做左觀察者同呢個社會又好似好遠咁。哈,我都認同你呀,真係行步路都唔敢張揚,我而家最希望就係呢幾個月無咩大事,唔一定要好開心好唔捨得佢地,但求平平淡淡有絲微幸福就可以了:)

    呵呵~呢度河邊好清涼好舒服,我打呢篇留言果陣都係喺河邊打~!!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈哈! 我諗好多host family都曾經叫過d留學生多d出街~~我自己試過..亦都聽聞過幾次....可能佢地替我地緊張啦~希望山長水遠黎到可以見識多d~~~不過有時真係唔知去邊....不如你問下佢地有咩地方推介? (但好似之前問過呀可?)

    ohohoh~法國人真係幾自視過高!!
    不過聽你咁講..佢地都係好人黎既~~幾關心你~~~
    有d host family淨係為左賺錢架咋!!

    回覆刪除
  4. hahahaha!!!!!!!!!我想叫佢唔使緊張呀!!!hahahaah!!!!!!真係唔知去邊喎, 佢地成日叫我去博物館, 但佢地點解會覺得一定要去晒D博物館?~我其實已經去左好幾個~_~

    呵呵~~都幾好既~~我諗一半一半啦, 賺錢就梗係想賺啦(佢地勁慳儉,D野食剩會食幾餐食到完為止),不過人地比我喺度住又真係幾好既~~呵呵~~我會接受佢地多D架喇~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天