8/9 法國的行政工作在搞什麼?

...今日成日心情都幾惡劣,因為搞居留證又出現事故。話說上堂上到十點放小息,咁我就諗住快快手去搵負責亞洲學生事務既楊先生比D文件佢,點知佢竟然話唔再搞呢樣野叫我落去直接搵另一個人。一落去就知出事了,有四五個學生排緊隊。要知道喺法國,每處理一個人既事務係可以花上二十分鐘的(但都唔代表成功:])排排下隊有個韓國人同前面個中國人講,白色底既相好似唔得喎。大驚,我都係白色底喎!等住個半鐘左右終於入到去喇,點知佢話Patrick張證件copy太朦(我都估到架喇-_-,法國人自己做野好求其,但對文件上既要求又執到正),同埋張相要藍色或者灰色底,叫我聽日再黎。。。

 即係搞左兩個鐘得個桔。

諗左好耐係咪應該影過D相,但又覺得好唔值得,更何況本身政府果張紙又冇寫一定要藍色/灰色,淨係寫淺色,又冇話一定要透過學校搞,淨係要寄去。於是決定自己影印完個Passeport就直接寄信算,再排隊真係浪費我既青春。

本身諗住同中大朋友一齊去Part-Dieu購一下物,但因為今晚Myriam同Patrick唔喺度食,要早啲仆返去問佢地拎護照,於是唯有孤身返屋企。好順利咁比我拎到護照,一點鐘終於搵到間影印鋪,佢話一點半先開,而家食飯。。。於是又返返屋企煮蕃茄醬腸仔生菜意粉食。。。食完再落去用左一毫影印,然後去郵局用左2.3買大信封寄信,終於暫告一段落。

返到屋企又要處理張電話卡充唔到值既問題,如果生活喺法國,我既人生應該有三分一都係處理呢啲瑣事-_-。MSN了一會,出左去平超市掃貨~!

平超市叫Lidl(讀音係呢dou,近似呢度),不過今日唔係去呢間分店


琴日去Vieux Lyon既相-_-

挺有味道的

喺超市買既布甸,0.7歐有六個,港幣個幾一個,超平又超好食:)

買了香軟麵包同吞拿魚,仲有煙肉(喺雪櫃),CEREAL係Myriam買的~~

買左幾樣野食都係3.88,抵到爛:)好開心咁行返屋企。

今晚得我同Mickeal喺度。Mickeal煮緊野食既時候,我入廚房同佢傾下計,問佢平時鍾意做咩。佢話鍾意玩電腦、同朋友聚下同埋踩單車。雖然都好嚴重既Deadair,但已經比之前好。然後佢忽然話好眼訓,今晚佢唔食野即刻訓覺,於是佢整既蕃茄雞蛋芝士螺絲粉我食左大半。哈哈哈,我覺得佢對火候既掌握好過Myriam一倍,我仲同佢講,你煮送幾好食喎。

其實聽日法國文化果科考試,但而家成十點乜都未溫,算了吧:)呵

合照仲未影到,唯有偷影佢地既家庭照同大家分享下先~~
最上面果個應該係Mickeal,果陣好細個好可愛呀!!但其他仔女既名我都唔記得,果然唔識串係好快忘記。

左三應該係Myriam,前面就係Patrick!不過呢張相應該都起碼十年前。

呢張相都應該係十年前,各人都應該老左唔少。左一左二係Myriam同Patrick,最右邊係Mickeal,果陣瘦瘦地幾靚仔~!!

留言

  1. 嘩千呼萬喚始出來既相!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    果然都係留有幻想空間係比較美好既。

    喂!!!!好突然呀外國人d性格~呢頭煮完果頭突然話眼訓就訓....完全係觸摸唔到發生咩事喎!!!!!!!!!!!!!!!!

    你個歐遊學記可以考慮加個副題:法國在搞甚麼?

    回覆刪除
  2. hahahaha!!!!!!!!都唔係丫~你而家都可以幻想下到底佢地今日變成咩樣~~

    hahahahaha!!可能係佢想講好耐未講姐, 可能唔係突然間眼訓~~~hahahaha!!亦有可能得佢係咁奇怪~

    哇~~你呢個提議超級好呀!!我認為你既留言仲精彩過我個日誌~

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~~唔係丫~~睇完相都覺得幾好呀!
    Mickeal幾好樣喎~~!!!但點解Myriam咁似印度人?
    人疊人個張相好好笑~~好高難度喎!

    真係好燥~做乜都咁唔順利~~
    明明都係d本來好簡單既事....
    返到黎香港就會覺得好方便架喇~yeah!!

    回覆刪除
  4. hahaha!! 但而家既Mickeal已經唔係咁既樣XD!!
    呢張影得特別似, 可能佢太鍾意曬太陽卦~hahahaa!!佢都比較黑的~~
    哈哈哈哈,我都覺得人疊人果個真係超難, 好鬼勁~_~!!!!!!!!
    好期待返到香港發現香港人既效率好高既感覺唷~

    回覆刪除
  5. !!!!!人疊人係真ga原來?!仲諗緊係未借位拍既添~~佢地d衫仲要襯哂色咁...唔知想點~_~"

    回覆刪除
  6. .....!!!! 真係襯晒喎唔講唔覺-.........-

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天