4/9 Fourviere

是日天陰,同大夥兒去左半山既Fourviere教堂。由家走十五分鐘到Vieux Lyon(即舊里昂區),再搭一分鐘纜車上去就是了。

Saone河上小橋,通往Vieux Lyon

中途路過教堂


上山纜車及Jennifer!

起行了,GOGOG!

搭左一分鐘就黎到-_-
 一出車站就是教堂!

Fourviere 教堂!

呢個係冇進行彌撒既堂,所以冇點燭光~
 參與左十分鐘左右彌撒,信徒用法文唱聖詩,加上修女慈祥既微笑,令人感到好祥和。

 教堂後面有條小徑,站在小徑上可以觀看里昂全景,可惜天色不甚佳~!!

里昂全市

中間紅色既廣場就係好近我住果度既Bellecour!
 離開教堂之後向附近既羅馬劇場(Theatre Gallo-Romain)出發~!!!

好神秘!!自己竟然黎到呢個地方~!呢啲平時淨係睇紀錄片先見到既羅馬劇場!

有少少似某種地方既石級

居高臨下!
其實個劇場比想像中細,如果去到一啲更大既應該會更加震撼!!

在羅馬劇院大家各自攞出整好既三文治食。我整左腸仔生菜牛油焗三文治,呵呵~

 落山之後喺Vieux Lyon閒逛,由於天色不佳,本想向電影道具博物館出發,誰知入場費要成5歐~!!唯有喺收費區外影左少少展品就走了~!


微型圖書館

微型病房


好精細既雜貨店!
偽國會大樓
呢個時候大家又肚餓了(食完麵包兩個鐘,時為一點半),中途忽然有人提出上Jennifer同Chloe家打邊爐,於是就去華人超市買左D肥牛、丸同粉麵,每人4.8歐,其實一啲都唔貴,香港都差唔多~!哈哈哈哈哈~食食下果陣勁大雨,好彩冇按原定計劃去公園~!!雖然,好頹廢!

食完就玩類似三國殺既紙牌,叫風聲。太複雜了個玩法,無從解釋!!不過個人認為好玩過三國殺,可能第一次真係有去思考少少點玩-_-.....

玩到六點七就行返去,返到去見到Thibault個仔黎左呢度,叫Jole,一歲左右,好可愛呀!不過冇乜機會影相,因為Myriam將佢放左去一間房入面,佢地又好似唔係幾想我入去咁!!外國小朋友真係好可愛~!

夜晚食煎龍脷魚、牛油飯、麵包、芝士同啤梨~!唔知點解食極都唔係幾滿足咁!!T_T今日Mickeal都喺度食飯,不過都係冇咩同佢講,佢實在太Cool喇成日都唔笑~_~!

留言

  1. 「有少少似某種地方既石級」!~我覺得有少少似中大果個呢....唔知叫咩果個....-.-(講完都唔知想點)

    哈哈!~可能係d食物無咩鑊氣???

    回覆刪除
  2. 中大邊個呀...-_-百萬大道~???
    我其實覺得似墳場........

    -_-

    !!!!!!!!!!!!!!!!11係呀係呀!!一定係呀!!而且成日凍又唔凍熱又唔夠熱咁!!好鬼唔滿足呀!!!!!!!!!!!:(
    i miss 燒味so much~~_~~

    回覆刪除
  3. 哈哈!! 新亞個圓形廣場?!
    我一睇都覺得似~~

    嘩哈哈哈~~燒味is missing you so much too!

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈哈哈~!!!!!!!!!!!!!我完全聯想唔到果個喎!!!

    yeah!!!!!1燒味係我既朋友~~~~~~~XD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天