19/9 一個月

打標題的時候,打字空間下出現建議用字「19/8」,才發現原來已經到了歐洲一個月!

 今天早上閒著無事,只是找找行程,格格價。吃過午餐之後和兩個Eric(倪姓和李姓同學)去了位於里昂邊緣的小鎮Bron,主要是想去一間超級市場內的1歐特價區,Jennifer懶到留在宿看電子書都不外出!!!

很多無聊啦喂的東西賣,比日本城賣的十元貨式更無聊,例如一桶粉筆、很核突的玩具、電池測試器。。

很大很大的超市

很有加拿大感覺的地方

然後去了Ikea!

正面的Eric,懶型買了法包結果跌了落地

Auchan超市,買了一本一蚊的法文食譜、豬肉(煮豉油豬肉)和一人一支雪條
 很喜歡Bron的空曠寧靜感覺,其實行政上亦屬於里昂的大區,只是半小時左右電車車程,感覺和里昂市區很不同,樓房都比較矮而且新,居住一流。

走的時候,發現電車軌都很優美。

有這樣的電車軌,很替這個世界感動
回程時順道去了Lidl買了蒜頭,明天煮中國菜給大家嘗嘗。

今晚的晚餐很精彩。在完全聽不到煮食的聲音下,被Mickeal召喚了去吃飯,心裡暗暗想著到底是吃什麼,不是沙律吧(今天Myriam和Patrick外出)。結果,是比沙律更糟糕的食物:一碟煮得好熟的豆角。天啊,你怎會想到這個世界有人這樣糟塌了豆角,竟然將豆角白灼然後加牛油和鹽來食用,真的很震撼!!雖然我那一刻還是很冷靜地吃完了豆角和麵包,但這一刻想起實在太激動了!!我真心覺得,就算懶都不應該這樣對自己的胃~!如果有所有材料和用具,我可不可以反過來提供晚餐然後收他們錢?

飯後很自在地用電腦,其實每天我最喜歡的是吃飯洗澡後的時光。日頭在家就算用電腦,總覺得他們會認為我太懶又在家,Patrick每次經過我房總會探頭入內張望。其實他們人並不壞,但總覺得他們的性格並不是我喜歡的那一類人。Myriam有點像Miss Hung,是比較有要求而且將我當成小朋友很多事都不懂那一種(吃Crepe那一天,他們飲香檳,倒給我的是專給小朋友飲的香檳果汁,其實那一刻覺得很不受尊重)。我打從心底覺得她不差,只是和我不能有感情上的交流。

留言

  1. 喂!!!!!!買桶粉筆係屋企寫食譜都好丫~你睇你食D咁慘的食物。

    有時真係留有一點幻想空間係美麗D!~雖然真實都唔算醜惡,但總係令人有點小失望~~哈哈哈哈

    你的晚餐很精彩。完全未試過咁煮,都未試過咁單調,仲慘過食果醬麵包加牛奶/果汁呀,又慘過食油炸鬼,牛脷酥,真係烘豬仔包都贏你!快D提供餐飲啦~~~

    哈哈哈可能你個樣似13歲下嘛?????????????
    你當下有無好開心指住支大人飲的香檳話:我要飲呢個!!!~咁?

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈哈!用原子筆都寫得啦做咩要用粉筆,寫到隻手勁污糟喎!
    哈哈哈哈哈哈~!你都講得好委婉,我明白架喇~
    真係你講既所有野都好好,非常好。中國文化真係博大精深架原來!!!
    哈哈哈,但係佢地唔會唔知我係幾多歲喎,如果我13歲以下我可唔可以比半價住宿費~?!哈哈哈~!!!!我好難可以好似你咁開心咁講出黎呀!!呵呵呵~

    回覆刪除
  3. 哈哈哈~呢篇blog好好睇~~~

    個晚餐真係...唔知點形容...真心覺得自己好幸福!!
    今晚煮咩送比佢地食呀? 唔知佢地識唔識欣賞呢?!

    好似Miss Hung咁...形容得好好! 即刻大致上明白佢係咩人...
    咁佢同d仔女既關係密唔密切?!

    回覆刪除
  4. hahahah!! yeah!!我打完果一刻都覺得好好睇!!!!

    哈哈哈哈~~真心覺得好幸福~!!我都好快享受到幸福喇YEAH!!!今晚煮豉油豬肉同蒜蓉炒菜咋~~!!唔係咩特別野~~希望煮得好食啦~~~!!XD

    哈哈哈哈~我覺得自己形容得唔錯架都~~
    又幾密切喎!!!有傾有講咁啦起碼~~可能佢地習慣左~~又或者只係我唔習慣姐~~XD

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天