7/9 在法國要不斷思考交友之道

昨晚睡得不錯,心情舒暢。食完早餐兼同莎華仔稍為傾談左一陣就返學了~!今日係另一個教授講里昂所處既Rhone-Alpes地區同埋法國既文化(音樂、電影、文學等)。好有趣既課題比佢講到好悶,佢好似淨係喺維基度照copy過黎講咁,完全唔知想點~!!

下午去左學校餐廳食3.05歐既飯,以量黎講,好豐富!有三個主菜(我揀左薯條、魚柳批、紅蘿蔔),一個沙律、一個甜品(揀左個好難食既檸檬蛋糕)同埋麵包, 飽到癲,但係,質素好差,下次都係食返三文治,雖然無咁飽,但係1歐都唔使~_~

食完飯去左搵Shane再一齊搵official confirm下course selection,好似總算OK了,不過未到最後一刻都係唔好信法國人。

法文課今堂講法國既教育制度,個人認為仲有趣過上午果堂法國文化,哈哈哈哈,雖然有時唔係幾明,但明既時候又會好開心。

放學之後同Eric一齊去銀行,我去拎返Host family既身份證Copy。本身Patrick係比左張好朦既Copy我,然後銀行再比左張更朦既Copied Copy比我,咁我用唔用呢張野去申請居留證好呢?好煩。。點解所有野喺法國都變得咁複雜:(

行行下喺街上面撞到Ling Jeng,佢係一個喺深圳去多倫多讀書既大學生。發現大家原來住得真係幾近。然後一齊去左Vieux Lyon,呢個地方真係幾舒服,同佢又幾投契,唔錯唔錯。講講下先發現自己黎到法國一張自己既相都未影過-_-,我應該幾時再問Host Family合唔合照-_-??

今晚晚餐係Mickeal下廚,煮既係奶油芝士焗唔知咩瓜,質感好正常呀仲幾好味,不過冇肉既!!睇黎Mickeal煮野仲好食過Myriam!!下次食飯帶張紙同筆叫Myriam寫低D野食物名先-_-!琴日聽Myriam講Mickeal讀Master要考試好辛苦,食飯之前我問Mickeal考試考成點,佢好似有少少開心咁,太好喇,我成日都覺得佢忽視我架,哈哈哈哈哈!

留言

  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD呢篇全篇都好好笑~~~~~~~~~~每一篇都有笑位!!!!!好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    MICKEAL讀咩科嫁~??~?~?~

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈! 笑位係邊?!

    wow~你同host family好似多左d交流喎~~
    努力呀!! 有時係要面皮厚d 係咁聊佢地講野架~~
    問多d 佢地關於法國既任何野啦!!

    回覆刪除
  3. hahahaha!!!!!!!其實我自己都唔係幾知笑位喺邊樹!!

    hahaha!!Mickeal讀電腦架, 佢自己本身都好鍾意玩電腦~~haha

    XD其實我成日食飯果陣都聽唔明佢地既對話好難加入, 但我會盡力嘗試架喇~~!!:)奸爸爹括打晒~~!!

    回覆刪除
  4. 紅蘿蔔都好笑:~!!!!?!!?!!@_O!_#(!@_

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天