6/9 在法國要學會包容

睡到九點半就起床了,睡得唔錯幾滿足!食完早餐之後同媽媽莎華仔MSN左一陣,感覺良好~!一點鐘整左蕃茄蛋腸仔三文治食,好食得黎都唔算太唔健康!!之後就出街了,先去郵局寄明信片,哇,好貴呀!用左我8.9歐,一張0.89歐元,即係9蚊一張,TOTAL成90蚊港幣T_T估唔到寄明信片都咁奢侈T_______T

之後諗住去銀行拎返HOST FATHER張身份證COPY黎交去學校搞居留證明,點知同個粉皮RECEPTIONIST講左一大輪佢先話負責人聽日下午先返,呢個人真係好討厭,唔識英文仲要態度極差,佢好明顯歧視緊我,比我見到佢黑面!!最衰我法文差,唔係我一定鬧爆佢~!!!

算了,時間尚早諗住周圍行下,但係又好曬,於是就諗住睇下附近有咩博物館好去啦~!!沿途順路又去左超平超市買左棵生菜同埋一包朱古力餅(好難食!!),夾埋都唔使一歐,呵呵呵~~!!

去到非洲博物館果陣度門有張椅喺度卡住左,即係冇開?!!算了,法國所有野都可以隨時唔開的~!!咁就唯有早少少返學校坐下花園,食左兩三塊餅之後荷蘭朋友Stephanie行過黎吹左陣水,雖然其實我都唔係幾習慣歐洲人既身體語言,但係總算同佢叫有少少野講,感覺係相對黎講舒服的~!!

坐左一陣就上去上堂喇,同Eric、日本女仔Shiori同台灣男仔Shane一齊坐同一行,感覺上呢幾個都係值得認識既人!最唔好既係,坐得後左少少唔係幾睇到黑板,而且D同學真係好勁,聽同講都好犀利,我成日都唔係幾明老師講乜。不過正常既,我都習慣左,喺港大都係咁,哈哈哈~早已經習慣左法文帶比我既挫敗感~!

返到屋企已經七點喇, 過左一陣就食飯了,今日食既係。。。加左醋同埋油、焗到冧左既紅椒,同埋飯加琴日既雜菜。哇,真係好精彩呀,完全唔知點解人類可以整到呢啲咁怪異既送~!!可喜既係其實都唔難食,只係真係好奇怪~!!!今日食既芝士好好食呀!!係有香蔥味既芝士~!!!!!!!!!!!!如果喺香港都買到就好喇,聽日問多次隻芝士點串先個名~!今日食飯得我同Myriam,Patrick好似去左唔知邊度(聽唔明-_-)。途中,我問Myriam係咪法國有小朋友出世之後都會一家人食一餐飯,跟住我話,中國人係會一個月之後先一大班人喺餐廳食。大家都意識到文化差異!呵呵呵~

打緊網誌果陣有外國人喺街上面Dem Beat,發現呢種蠢事唔係得香港人會做。天下烏鴉一樣黑~!!

留言

  1. 哈哈哈哈平過係日本寄呀!!!!!!!!!!!!!!!!

    哈哈哈法國人係咪好邪惡???????

    哈哈我從來無dem過呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~勁不屑~~~~~~~

    回覆刪除
  2. wow!!竟然~_~!!!!!!日本真係日本~~

    法國人好高傲~_~但未算邪惡既我諗:(

    人在江湖, 身不由己, sigh!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈~~法國人真係比你形容到勁不濟!!!!

    可唔可以影多D相呀?! 同荷蘭朋友個d 影下啦~
    校園呢? 課室呢?!

    回覆刪除
  4. hahaha!! yeah!! 睇下認識到法國朋友會唔會有所改觀XD!!

    可以可以~~係既係既, 荷蘭朋友就未必影到喇唔係咁熟, 台灣同香港都OK呀!! 我會嘗試下:)
    校園同課室.....都幾核突, 但我影下啦哈哈哈~~

    回覆刪除
  5. 好彩我係你去之前去左姐...如果唔係睇完咁"精彩"既描述, 應該會打消去法國既念頭~___~"

    回覆刪除
  6. hahah!! 係呀? 但如果我係你我反而會好想再去多次證實下係咪真係咁衰XD!!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天