11/9 獨樂樂

今天,早上邊MSN邊搜尋一下歐遊資料。十時左右出門,獨自在里昂走走,漸漸明白自己不能長期維持某種社交狀態,不論是群體、獨行還是二人行。

先到了昨天Myriam提議的瓷器展,其實我對此並無太大興趣,不過當作一個探討本地文化的活動亦無不可。
比想像中熱鬧

很多攤位

大致上是這樣的質素

一如所料,吹奏得很不錯
很快就走到我下一個目的地:Musee de Gadagne,亦即里昂歷史博物館,很喜歡了解一個地方如何發展成現貌。

博物館建築


初版撲克

展館內貌

樓梯也別有風味
有另一個展覽扯線公仔的展館



黑人被弄得特別醜

超現實主義

超現實主義二

很喜歡這個

傷感的臉孔

亞洲的扯線公仔

日本的

非洲的......
離開之後到了河邊的市場逛逛。市場擺賣時間不定,能遇上亦算是一種運氣。擺賣的貨物林林種種,由麵包到醃製豆類、芝士到生蠔、蕃茄到燒春雞均有售。


 逛過市集後,走到Guillotiere唐人街買月餅,今晚與Host Family分享一下。雙黃白蓮蓉四歐,甜伍仁月餅兩歐,唯有選擇後者,哈,價錢就是皇道。順道買了豉油及薑,作日後煮中國菜之用。本打算在附近的麵包鋪(Boulangerie)買麵包,邊吃邊在河邊看書。可惜由於是星期天的關係,大部分都關門了,一直走到Bellecour附近的一間小店才買到朱古力包。

在河邊看書,畢竟亦太大風,無想像中舒適,加上附近有人玩滑板,感覺亦不太自在,看了一會兒就回家了。
回家途中遇見天鵝

這是大學之橋(Pont de l'universite),岸的一邊有兩所大學

里昂市的市徽,徽上的一隻獅子,是里昂的代表動物

紀念碑,看不清紀念誰人

回家之後MSN了一會兒,很快就吃飯了。今晚吃的是意大利飯和生菜沙律,很感動,竟然有兩個主菜。Mickeal今天也在家吃飯,通常他們三人就會很快地在說話,而我仍舊聽不明白大部分。吃過飯之後,跟他們一起吃月餅,向他們介紹了中秋節,感覺良好。

甜伍仁月餅,比想像中好吃,但完全未算好吃

 洗澡之後百無聊賴,翻閱友人過往的網上日記,很有趣,昔日感覺一一浮現。雖然事隔並不是很多年(中四五至今),但人際關係已經改變了不少(當時的情侶老早分開,又和另一些人結成一對)。但其實我並不是記起中學期間發生過什麼零碎事情,事實上我對中學生活的記憶非常模糊。這指的是憶起當時的思考方式和思緒,隱約想起當時自己閱讀同一篇網誌時的感覺,隱約記起當時自己對同一些人的觀感。這種感覺,相當好。

留言

  1. 哈哈~佢地對於中秋節有咩評價??!
    好想知多D法國人點樣睇中國/香港既事物呀~~
    有冇問佢地關於法國人對香港既印象?

    最後一段有D玄..小人唔係太明白...
    不過祖祖感覺良好就好喇~~hahahaha!

    回覆刪除
  2. hahaha!!莎華仔~其實佢地冇咩評價,都係問完就算咁。。。而佢地都未黎過香港,所以應該冇印象喎,下次有機會問佢地對於中國有咩印象先~

    哈哈哈哈~~!!咁都玄?~!好直接喎!!:)小人成日都自我感覺良好架啦~!!呵呵~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 嘩~~其實個瓷器展d野都好靚喎!!!! 但由於我唔係走呢種裝飾性風格~所以唔係幾識得欣賞~~~~哈哈哈~~我都係鍾意簡潔d~~~~

    話時話~~你帶定月餅過去咁勁既????????????????????

    回覆刪除
  4. hahahah!!我一路睇果陣以為你會識欣賞添~有D都幾簡潔架~!!!!!!!!!!!

    咩呀你冇聽書喎!! 「 逛過市集後,走到Guillotiere唐人街買月餅,今晚與Host Family分享一下。 」哈哈哈哈~

    回覆刪除
  5. 因為對於呢d生活用具我都係唔鍾意咁浮華!!!!!!!!! 佢花到有甲由係上邊都未必見到呀!!!!!即刻好驚

    係喎~~~完全唔做咩做miss左果段~
    即係話時話~~佢地識唔識欣賞你個唔好食既月餅?
    嘩~~你用多兩歐可能買到個好d既印象俾法國朋友!!!

    回覆刪除
  6. 哈哈哈哈哈!唔知點解我明明記得好似回應左你呢個留言但原來未呀!
    話時話,我覺得法國人會BUY,因為法國人好污糟,煮完野食D煲係留返聽日先洗。啲野食煮完之後可以就咁放喺度聽日再食。勁多蟲飛黎飛去都視若無睹。所以呢?碟好適合佢地用,眼不見為乾淨。

    呵呵~佢地話就話BON,但我諗唔會真係好囉,哈哈哈哈~我就係覺得四歐果個其實都好似唔會好好食先買兩歐咋。反正都諗住佢地唔識欣賞家麻。呵呵~~

    回覆刪除
  7. 小冰講好玄果段, 套用番當今時下熱話:好那些年啊!XD

    回覆刪除
  8. :D Jeff兄真係跟得上潮流~香港人真係好鍾意一窩峰買挨瘋或者睇那些年。哈哈哈哈~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天