5/9 Pub Night

又是上課天~!! 今天教授的是法國的政局和內部問題,可惜一如既往,上到中途要去銀行搞個帳戶...好消息係,終於搞掂左銀行既野,可以用保險果張紙拎到學生證喇~!!!


上堂既時候有人話今晚十點至三點有Pub night,7歐入場費包一杯野飲,於是就參加下見識下。落堂之後返左屋企稍事休息,煮左塊牛扒同意粉慰勞下自己!之後就玩下電腦跑下步咁。

七點幾既時候,Myriam同我講今晚要我食飯先,因為一陣Thibault同佢既爸媽上黎食飯,其實我唔明點解唔可以六個人一齊食。。。張台容納到六個人丫勉強都。不過無論如何自己食飯都幾自在既,食既係一堆煮到冧晒既矮瓜、青瓜、蕃茄、洋蔥、蒜頭同埋冇味既雞柳。。。點解一係就生食D蔬菜一係就冧晒?~我覺得中國菜真係有文化D喎!!完全配合到每樣食材既質地!

食完冇幾耐佢地就到喇~!哇!Thibault既父母都幾有文化既樣子,佢爸爸仲幾好人添(啲法文易明啲添呀),佢竟然因為認錯我係日本人而講唔好意思,真係誇張!!佢媽媽就幾Elegant,好典型既法國人樣~!!Thibault遲D先到,佢同我講唔使用Vous可以用Tu去叫佢(即係冇咁尊敬既你),好令人高興呀!佢係第一個咁講既法國人!佢又話佢第二個仔Come琴日岩岩出左世~!wow!!佢真係一個好好既人呀!!

食完飯九點半出去Vieux Lyon會合中大朋友去Pub night!!唔係太夜,自己一個走在河邊,真係幾令人舒暢,夜晚既橋好靚!可惜,冇帶相機~!!

Pub night真係好嘈,完全唔知自己去黎做乜~!啲外國人係咁自High,亞洲人就多數好拘謹咁站在一邊,識左個好典雅既日本女仔Shiori、兩三個美國人、幾個好好既台灣人同埋一個瑞典人!但都只係識!哈哈哈哈~去到十二點將近一點,我們六人頂唔順走了,佢地送左我去家樓下,好好呀!!非常感恩喺異地識到好既人。希望遲D可以識到D好既法國人~!!

一點半就睡了,很高興:)

留言

  1. 哈哈哈! Come!!! 你見過 Myriam 個女未呀其實?!

    nihonjin desuka? hahahhahha

    d中大朋友真係好好喎~~點解淨係送你返屋企?!

    回覆刪除
  2. hahaaha!!淨係喺相見過!!!哈哈哈哈~遲D有得見掛應該~~XDDDDDD

    nihonjin desu!! She is very nice:)

    yeah!!!因為我屋企最近個pub, 佢地其他人都住得好遠(喺山上面)返唔到去, 所以佢地之後係去其中一個人屋企玩牌-_-

    回覆刪除
  3. 七點幾既時候,Myriam同我講今晚要我食飯先,因為一陣Thibault同佢既爸媽上黎食飯,其實我唔明點解唔可以六個人一齊食。。。張台容納到六個人丫勉強都
    --------------------------------
    我諗起哈利波特一家人招呼客人果陣叫哈利扮自己唔存在哈哈哈哈

    嘩,中國菜點止有「D」文化呀!!!!~~~中國菜除左有兼收並蓄,仲有和而不同既精神,又可以配合五行養生,有食療作用,真係千年文明盡在其中!!!!!!

    我想講我都好似去過類似PUB既地方,真係聽覺受損都無得賠,到底係要人講野定要人唔講野呀果個地方?嘈到離哂譜~要咆哮先叫做係咁意聽到人講咩!!~~~勁扭曲!!~~

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈哈~!!!!!! 好似好可憐咁, 我同波特小子同是天涯淪落人~

    hahaha!! Sor呀, 我侮辱左中國文化添, 你可唔可以用法文講一次比我個法國家庭聽~?!!:)

    真係囉~我喺入面都有呢個感覺, 完全唔知做乜事!!成班人無聊啦喂咁喺激光中un un下,果一刻真係覺得人性好墮落好低層次~!如果要去呢D場合先識到朋友我寧願冇朋友~_~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天