10/9 閒遊金頭公園

朝早訓到8點鐘就訓唔著,人真係犯賤呀,有得訓晏啲都訓唔到~!!刷完牙之後咁岩Patrick同Myriam食緊早餐,咁我就史無前例咁同佢地一齊食早餐,雖然都係我有我食栗米片、乳酪同包,佢有佢地食麵包同飲薄荷茶!

食完無幾耐Mickeal一身運動Look咁同我講早晨,自從我上次問完佢考試考成點之後佢相對黎講熱情左~成功喇!!Yeah!!

食完早餐仲係有啲餓,於是百無聊賴邊食少少排包,邊睇埋套「有你終生美麗」。睇到十一點忽然醒起可以去銀行拎銀行卡,落到去先發現自己除左通知信之外,護照冇帶係拎唔到既,於是就唯有返返上屋企,星期二再拎,反正唔急。十二點幾本身諗住煮野食之後一點出去,點知佢地又食緊午餐,廢事阻住佢地食飯,於是成一點先煮腸仔茄汁生菜意粉(又係),結果一點半先仆出去Part-Dieu會合大伙兒去公園Le parc de la tete d'or (中文即係金色的頭的公園)。

搭巴士C1線一出就係公園其中一個入口,好方便~!


天色甚佳,萬里無雲!

路很闊,同英國公園入面既小路完全唔同~

鹿仔也悠閒

小鹿

好大片草地比鹿仔生活,做鹿都要做隻法國鹿

小攤檔,有疑似燈籠既膠公仔賣

我既同伴:Eric、Chloe、Ginnie、William同被William遮住既Jennifer

綠草如茵,同英國好唔同呀,英國人好鍾意曬太陽,法國人都匿喺樹陰下~!

一個類似木倫劇場既劇場

可愛既小朋友同旋轉木馬

長頸鹿要同牛同居

我係咪第一次親眼見到長頸鹿呢?

係咪水牛?

呢兩隻長頸鹿維持左呢個姿勢好耐

仙鶴

真疏乎


唔知係乜!



小朋友騎馬仔


同伴:Chloe、William、Eric、Jennifer同好遠處既Eric Li

猛男與美女湖上泛舟

陽光灑落湖面

水天一色
行公園行到五點幾,大家不約而同話肚餓,於是就打算走了。由於星期日超市關門,所以大家順道去平超市掃貨,我就買定特價麥包做儲備。Jennifer提議食焦糖雪糕,1.89有一大盒,三人share,雖然有點太膩,但不亦樂乎。

返到屋企已經七點幾,因為食左雪糕既關係,急急腳喺天黑之前去湖邊跑返轉步。跑步既時候望到個月光,不期然諗起喺天水圍跑步既日子,都係會望到月光。之前成日都喺度諗,唔知喺法國同一個月光之下,我係喺咩環境下跑步呢?而家終於黎到呢一刻,感覺真係好奇妙。既有少少新奇感,又有一種說不出的淡然。諗到自己喺一個歐洲國家,竟然冇細細個幻想出黎既興奮,真係有點惆悵。果然人生既喜樂完全唔在於客觀既事,只在乎主觀既心。唔知幾時我先可以用一個平和但喜悅既心情去面對人生起跌呢?好希望真係有呢一刻。

今日得我自己一個食,Patrick同Myriam去左同朋友食飯同游水,Mickeal就唔知去左邊。

有蕃茄、烤豬肉、啤梨、麵包同早兩日既螺絲粉
螺絲粉聞落有D怪味,於是用紙包起佢倒左。烤豬肉個味有少少似屋企整既自製叉燒,但一定係我地果D入味D。或者呢一兩日買D湯圓煮比佢地食先,應下中秋節。

食完飯沖埋涼都已經九點幾,發現有D近期D既家庭照!!
大家估下邊個係Mickeal, Patrick, Myriam同Thilbault!

後排白色恤衫果個係Mickeal,隔離紅衫係Patrick,再隔離高D就係Myriam,Myriam下面著恤衫外加冷衫既就係Thilbault!!其他都係佢地既仔女同伴侶,但係唔記得D名-_-
 
決定由今日開始寫低晒D法文字落簿度,一定要學好法文,唔可以之後先後悔浪費左光陰架!

聽日或者去Vieux Lyon睇下Myriam介紹果個陶瓷展,然後去下Museum或者河邊睇下書先。

留言

  1. 實不相瞞,「金色的頭的公園」呢個名真係令人百思不得其解,到底係邊個個頭金色???但係個公園真係一流!!!!!!好溫馨~
    你d伙伴有無張可以見到表情的合照?????背景我唔認得喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!但藍衫白褲藍鞋白袋的eric個袋好似幾靚。

    話時話法國人的飲食真係好神秘,好似好健康咁,但又好似好求其咁。係咁易拎d野泥食就得,好隨性,好即興。

    即係咁....佢地一家人黑到我唔係幾見到個樣,等我較光d個mon再睇過。

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~~冇表情..但係見到伙伴個樣都好丫~~~~
    不過我睇左Eric facebook d 相...佢個樣好似OK喎!

    Mickeal個樣好老...好似三十幾歲咁...Thilbault個樣有少少奸喎!!Myriam真係勁黑....

    哈哈~我覺得去到異地機場個刻好似係最興奮...
    之後就會覺得冇咩特別....
    同埋成日都會有種無力感..覺得自己應該好好把握機會做D特別既事...但又唔知可以做D咩咁....
    你可唔可以係法國返工? 或者去做下義工? 應該都會係好特別既經歷!!

    回覆刪除
  3. 容大鈞:
    hahahaha!! 我覺得英國既公園舒服D喎唔知點解~~!!!
    哈哈哈哈~~想睇樣既話我FB好似有呀!!快D去睇下啦~
    我都覺得佢個袋幾靚XDDD!

    佢地真係幾求其,基本上每日得一個主菜,然後其他配菜係一樣,又係麵包又係芝士咁。唔知做咩事。中國菜真係正喎勁豐富!

    哈哈哈哈~真係勁誇張~完全唔到呢個地步~~!

    莎華仔:
    哈哈哈哈~廢事比大家發現我影緊佢地啦,我又唔想咁高調叫晒大家望過黎~!!ERIC個樣唔差呀!哈哈哈哈哈~~

    Mickeal真係好老,唔知點解二十三歲可以咁成熟-_-真係熟晒~Thilbault呢張相有D奸,但佢本身個樣OK friendly架~!!!Myriam曬燶左~~

    hahahaha!!我都覺呀,但係異地D機場都唔靚,令我冇咁興奮~我都想去下法國既農場打工呀,但係未必搵到~~!!希望得啦~~!

    回覆刪除
  4. 隻牛牛既角大到好似假咁...btw, 佢應該係黃牛先生我覺得~ha

    回覆刪除
  5. hahahahahah!! 黃牛先生,點解唔係小姐呀?!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天