12/11 空白的一天

今天到底做了什麼呢?除了六時外出跑步之外,似乎真的無做什麼。今日全日都好像無跟Mickael交談,跑步回家他已經外出了。晚上我做了什麼了?也忘了。好像溫了一會兒書。空白的一天。

留言

  1. 異世界的交流生活
    你是不是在平行世界生活的jojo?

    回覆刪除
  2. 咩事...未係呢個blog見過咁短既日記....
    不過間中留白先顯得其他日子精彩既~~!

    回覆刪除
  3. 容大鈞:嗨!另一個我在哪?

    莎華仔:人頹,日記頹。我覺得我黎歐洲呢件事宏觀黎睇好似好充實咁,但微觀下就發現好多日都係頹。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

9/9 充實的上課天

16/9 我在做什麼

3/9 博物館天